voorstellen, Lars

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Lars v/d Band
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 apr 2024, 17.17
Locatie: Rockanje

Re: voorstellen, Lars

Bericht door Lars v/d Band »

Hallo Lars,

"jonge" liefhebbers van oude fietsen zijn zeldzaam, maar ze zijn er zeker. Ik ben zelf nog van een bouwjaar jonger.

Een mooie Batavus, vooral de kleur vind ik erg gaaf. De gekleurde banden maken het helemaal af.

Ook leuk dat je ook nog een oude Volvo er bij hebt! Naast oude fietsen blijft mijn grootste hobby toch echt oude auto's
20230926_143613 (2) (1).jpg
Hallo Roy,

Niet gedacht iemand jonger tegen te komen ;) .
Mooie Nissan heb je daar, daar zijn er zeker niet veel meer van in Nederland?
''jonge'' liefhebbers van oude auto's zijn er volgens mij ook niet veel, of ik moet op de verkeerde plekken zoeken? ;) .
In welke omgeving woon jij?
Batavus Hennes Junkermann 1971
Durabo88
Berichten: 2585
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: voorstellen, Lars

Bericht door Durabo88 »

Jaren geleden was ik het broekkie dat samen met z'n vader de fietsbeurzen af ging op zoek naar onderdelen en gesprekken met andere liefhebbers. Inmiddels wat jaren ouder, maar met 35 jaren nog relatief jong. En inderdaad jonge mensen en mensen van het vrouwelijk geslacht zijn relatief zeldzaam in dit spectrum, maar uiteraard meer dan welkom.
Sportief fietsend!
Roy929
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 sep 2023, 20.26

Re: voorstellen, Lars

Bericht door Roy929 »

Lars v/d Band schreef: 29 apr 2024, 20.58
Hallo Lars,

"jonge" liefhebbers van oude fietsen zijn zeldzaam, maar ze zijn er zeker. Ik ben zelf nog van een bouwjaar jonger.

Een mooie Batavus, vooral de kleur vind ik erg gaaf. De gekleurde banden maken het helemaal af.

Ook leuk dat je ook nog een oude Volvo er bij hebt! Naast oude fietsen blijft mijn grootste hobby toch echt oude auto's
20230926_143613 (2) (1).jpg
Hallo Roy,

Niet gedacht iemand jonger tegen te komen ;) .
Mooie Nissan heb je daar, daar zijn er zeker niet veel meer van in Nederland?
''jonge'' liefhebbers van oude auto's zijn er volgens mij ook niet veel, of ik moet op de verkeerde plekken zoeken? ;) .
In welke omgeving woon jij?
Bedankt! Van de coupe zijn er met geldige APK niet meer dan 50 in Nederland. Ik ga er vaak mee naar oldtimerdagen/meetings en ik moet zeggen dat ik daar best veel mensen van van onze leeftijd tegen kom, in iedere geval veel meer dan liefhebbers van oude fietsen. Ik woon in Apeldoorn, niet echt in de buurt.
Plaats reactie