Snelbinders

Durabo88
Berichten: 2532
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Snelbinders

Bericht door Durabo88 »

Beste Ed,

Zou mooi zijn als je er eens een paar mee kunt nemen (zoveel wegen ze toch niet). Dan kijken we dan wel verder.

Ik ben eigenlijk ook wel in een witte of beige geïnteresseerd, zou mooi staan op mijn Batavus tweekleur fiets, die ik aardig in witte stijl heb vormgegeven.

Gekleurde fietsen zijn per definitie moelijker om compleet te maken. Je kent het wel, heb je net het goede model spatbord of bagagedrager gevonden, pats verkeerde kleur. Als je 'm dan toch gebruikt dan staat dat echt slordig, denk maar aan die jaren 90 auto's die je wel eens met een anders gekleurde deur van de sloop ziet rijden.
Gelukkig is er dan nog de optie om het betreffende onderdeel opnieuw in de juiste kleur te lakken en te biezen.
Zeker voor vroege (vooroorlogse) gekleurde Nederlandse fietsen lijkt het me lastig om de juiste kleur onderdelen te vinden.

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 1261
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.39
Locatie: Schilde (Antwerpen-B)
Contacteer:

Re: Snelbinders

Bericht door asterduc »

Durabo88 schreef:Zou mooi zijn als je er eens een paar mee kunt nemen (zoveel wegen ze toch niet). Dan kijken we dan wel verder.
geen probleem Yorick, zal ik bij een volgend treffen zeker doen.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Jorrit
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 nov 2012, 21.33

Re: Snelbinders

Bericht door Jorrit »

Beste Ed,

Sorry voor mijn late reactie, maar zie hier het resultaat. Ik vind het schitterend, dat lichte blauw op zo'n zwarte fiets. Ook mooi nonchalant, als enige extra een zo'n snelbinder. Ik ben er erg blij mee.

Groet Jorrit
Is het geen plaatje?
Is het geen plaatje?
Fiets 1.jpg (374.55 KiB) 2930 keer bekeken
Plaats reactie