Moi,
Staat op MP iemand enig idee of het hier een Gruno fiets betreft?
Staat wel een balhoofdplaatje van Gruno bij maar nog nooit zo een kruisframe gezien.
Bijzondere kruisframe fiets
-
Bijzondere kruisframe fiets
- Bijlagen
-
- Screenshot_20240726_212435_Marktplaats.jpg (109.05 KiB) 1879 keer bekeken
-
- Screenshot_20240726_215151_Marktplaats.jpg (233.84 KiB) 1879 keer bekeken
Groet'n Uut Grunn
-
Re: Bijzondere kruisframe fiets
Ja , een echte Gruno. zie de tekst en fotos van Rijwielnet
http://www.rijwiel.net/gruada2n.htm
http://www.rijwiel.net/gruada2n.htm
Die was van mij. Ooit gekocht vanwege zijn bijzondere frame constructie.
Gaat komende week op de post richting Groningen.
Eigenlijk is dit geen kruisframe maar twee ovale buizen die gebogen en gesoldeerd zijn. Dus kruisen elkaar niet.
Overdreven. Constructie om je verlichting draadje heel te houden waren ze ooit trots op daar.
Maar volgens mij een redelijk zeldzame fiets.
Wie weet komen we hem weer een keer tegen in opgebouwde staat in wat voor vorm dan ook.
Groeten Martijn
Eigenlijk is dit geen kruisframe maar twee ovale buizen die gebogen en gesoldeerd zijn. Dus kruisen elkaar niet.
Overdreven. Constructie om je verlichting draadje heel te houden waren ze ooit trots op daar.
Wie weet komen we hem weer een keer tegen in opgebouwde staat in wat voor vorm dan ook.
Groeten Martijn
-
de feitelijke uitvoering van de knooppunten lijkt mij er niet toe doen. Het gaat om de vorm van de constructie en het daaruit resulterende krachtenspel
/Marten
-
Mooi dat de fiets naar Groningen toe gaat.Beau-Velo schreef: ↑27 jul 2024, 22.02 Die was van mij. Ooit gekocht vanwege zijn bijzondere frame constructie.
Groeten Martijn
Ik zit ook met Smart te wachten

De constructie voor het verlichting draadje zit er ook nog op?
En heb je voor mij het framenummer nog die op de zadellug staat.
Mocht je verder nog onderdelen voor de fiets hebben dan verneem ik dat ook graag.
Of iemand anders die iets voor mij kan betekenen wat betreft de onderdelen, ik hoor het graag.
En ach kruisframe?
"Als iets eruitziet als een eend, zwemt als een eend en kwaakt als een eend, dan is het waarschijnlijk een eend."

Dank alvast!
Gr,
Gerard
Groet'n Uut Grunn