Documentatiebank
Documentatiebank
Ik heb een mooi bewaard gebleven folder op de kop getikt van Rivel Surhuisterveen uit juli 1977, en heb deze ingescand als pdf. Is er een specifiek mailadres waar ik de pdf heen kan sturen zodat 'ie opgenomen kan worden in de documentatiebank? Ik dacht van wel, maar kan het niet meer vinden..
Johan / algemeen fietsverslaafd, maar focus op Batavus racers / Mijn collectie op Instagram: @raptorlabz
Re: Documentatiebank
"Bij de accessoires hebben we een 3-versnellingsderailleur gemonteerd voor nog meer racegenot"
Zouden ze er veel van hebben verkocht, van die Top Racer?
Zouden ze er veel van hebben verkocht, van die Top Racer?
Haha ja mooi he, op basis van die aanprijzing denk je dat je aan het einde van de jaren '50 bent beland. De Rivel kinderfietsen verspreidden zich als een olievlek over het land, maar de Top Racer was voor mij tot voor kort een mythe, zag er laatst voor het eerst een foto van..
Johan / algemeen fietsverslaafd, maar focus op Batavus racers / Mijn collectie op Instagram: @raptorlabz
Nou dat moet dan wel een echt gewild verzamelaars object worden denk ik, hoe zeldzamer hoe beter. Toch?
Groet,
Jan
Groet,
Jan
Absoluut! Zo eentje waar je hart even wat slagen sneller van gaat slaan als je 'm onverwacht `s tegenkomt.
Achterin het Rijwiel staan adressen. Je kan hem ook naar info@oudefiets mailen.
Nieuwe documenten zijn altijd welkom.
Nieuwe documenten zijn altijd welkom.
Website over de Burgers rijwielfabriek| www.burgers-enr.net
Beste Johan,
Bedankt voor het delen. Heb jij of kun jij nog aan meer digitale documentatie komen (via jouw netwerk)?
Bij voorbaat dank,
Y.
Bedankt voor het delen. Heb jij of kun jij nog aan meer digitale documentatie komen (via jouw netwerk)?
Bij voorbaat dank,
Y.
Sportief fietsend!
Ik heb inderdaad nog wel wat meer papieren brochures liggen die als A4 of kleiner zijn verschenen. Vooral Batavus, ideaal om grip te krijgen op die warrige periode in de jaren '80 waarin Batavus de mooiste fietsen bouwde maar er een wirwar aan huisstijlen op na hield. Als ik zo nu en dan s tijd vindt zal ik ze in gaan scannen, ze staan nu nog niet in de doc bank.
Er ligt dankzij enkele welwillende leden nog een stapel documentatie bij mij om ingescand te worden, waarvoor dank. Reeds enkele documenten zijn vanavond geplaatst waaronder de interessante aangepaste rijwielen van Lely. Mochten er meer forum- of verenigingsleden zijn die documentatie hebben en dit gescand willen hebben, dan kan ik dit werk uit handen nemen. Ik hoor graag van u.
Sportief fietsend!