Anjou velo vintage

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
Beau-Velo

Anjou velo vintage

Bericht door Beau-Velo »

Na koffieklets en wijngebazel kun je vanaf morgen 25 maart 12:00 (wees erbij als je mee wil doen) weer inschrijven voor Velo vintage in Saumur Loire 🇫🇷 Frankrijk. 27 t/m 29 juni.
Met een entreebewijs mag je door door de wijnkelders van de streek fietsen en aan het eind nog wat proeven ook.
De wegen zijn hoofdzakelijk afgesloten voor overig verkeer en de Gendarm knijpt een oogje toe. 🍷
Mooi evenement wat ik ieder jaar blijf promoten.

https://www.anjou-velo-vintage.com/fr/
non-fixie

Re: Anjou velo vintage

Bericht door non-fixie »

Ja, gezellig! Mevrouw non-fixie en ik hebben voor dit jaar ook weer tickets. :)
Beau-Velo

Bericht door Beau-Velo »

non-fixie schreef: 24 mar 2025, 18.15 Ja, gezellig! Mevrouw non-fixie en ik hebben voor dit jaar ook weer tickets. :)
Euh volgens mij moet je morgen in de rij voor tickets. Of heb jij een binnendoortje?
non-fixie

Bericht door non-fixie »

Beau-Velo schreef: 24 mar 2025, 20.03
non-fixie schreef: 24 mar 2025, 18.15 Ja, gezellig! Mevrouw non-fixie en ik hebben voor dit jaar ook weer tickets. :)
Euh volgens mij moet je morgen in de rij voor tickets. Of heb jij een binnendoortje?
Tickets voor buitenlanders waren al eerder een tijdje beschikbaar via de Engelstalige versie van de website. Dit was niet groots aangekondigd, maar op een of andere manier kwam mevrouw n-f erachter, en heeft er toen maar vast twee besteld.
Beau-Velo

Bericht door Beau-Velo »

Een uurtje in de rij voor twee tickets. Maar het is gelukt.
Plaats reactie