Pas ook nog een setje stuurcommandeurs gekocht, om mijn Gazelle Trophy Cross uit 1984 af te maken. Je ziet ze steeds minder vaak, en dan dus ook niet meer echt voordelig...

Hoopte dat ik in de "voorraad" weduwen en wezen nog wat had liggen. Maar helaas, geen van beide types..... Succes, moet toch lukken bij iemand....Wouterfietst schreef: ↑30 jul 2025, 10.26 Is er iemand die mij aan Weinmann onderdelen kan helpen?
Ik heb twee remhendels gekocht en niet op de verschillen gelet.
Het probleem heb ik met de boutjes, de korte is 27mm lang en de lange is 30mm lang.
Ik kan de klem met het korte boutje niet gebruiken, is te kort.
Het boutje maakt gebruik van fijne draad en ik heb in mijn schuur niks kunnen vinden wat ik kan gebruiken.
Wens zou zijn om een remhendel te hebben waarbij het logo op dezelfde plaats staat, wie o wie?
Het is vooral duur: race schakelgrepen, leiding en race derailleursWouterfietst schreef: ↑30 jul 2025, 14.46. Ik zou er zelf nog heel graag een echt racestuur op willen hebben, maar dat is niet zo gemakkelijk vanwege de hydraulische remmen.
IMG_1463.jpeg
Ik heb zo'n remgrepen als die rechtse (ik doe ze niet weg) en de boutjes voor de stuurklemmen is gewoon standaard M5 schroefdraad.Wouterfietst schreef: ↑30 jul 2025, 10.26 Is er iemand die mij aan Weinmann onderdelen kan helpen?
Ik heb twee remhendels gekocht en niet op de verschillen gelet.
Het probleem heb ik met de boutjes, de korte is 27mm lang en de lange is 30mm lang.
Ik kan de klem met het korte boutje niet gebruiken, is te kort.
Het boutje maakt gebruik van fijne draad en ik heb in mijn schuur niks kunnen vinden wat ik kan gebruiken.
Wens zou zijn om een remhendel te hebben waarbij het logo op dezelfde plaats staat, wie o wie?
IMG_3662.jpeg
De draad van de boutjes op de foto is nog fijner dan M5 (x .8), het is M6 x .75!