De fabriek waar paarse rook uitkwam maar buiten het kader gelaten, ben acuut maar weer omgedraaid

De fabriek waar paarse rook uitkwam maar buiten het kader gelaten, ben acuut maar weer omgedraaid
Paarse rook? Werden daar nieuwe pausen gemaakt of zo? Het is inderdaad niet zo ver van Avignon ...m-gineering schreef: ↑24 aug 2025, 07.49 De fabriek waar paarse rook uitkwam maar buiten het kader gelaten, ben acuut maar weer omgedraaid![]()
Het gaat gelukkig om de reis, niet om de bestemming. Ik had meer iets van ' als dit de middellandse zee is, ga ik nu weer naar huis' dus geen idee of ze daar met een paus de kachel aanmaakten of wat andersnon-fixie schreef: ↑24 aug 2025, 19.16Paarse rook? Werden daar nieuwe pausen gemaakt of zo? Het is inderdaad niet zo ver van Avignon ...m-gineering schreef: ↑24 aug 2025, 07.49 De fabriek waar paarse rook uitkwam maar buiten het kader gelaten, ben acuut maar weer omgedraaid![]()
![]()
Namens mw non-fixie: het betreft een rood kunststof stuurlint, ooit eens op een beurs gekocht. Gemonteerd over een laag gebruikt stuurlint (dat ik nog wel eens bewaar juist voor dit doel) voor wat extra comfort en volume:fietshobbyist schreef: ↑3 sep 2025, 08.23 Mevrouw non-fixie,
Hoe zien die rode handvatten er van dichtbij uit en waar hebt u ze gescoord, alstublieft?