Nieuwjaarsbijeenkomst 11 januari a.s.

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
jrietveld

Nieuwjaarsbijeenkomst 11 januari a.s.

Bericht door jrietveld »

Herhaalde oproep!

Nieuwjaarsbijeenkomst De Oude Fiets zondag 11 januari 2026 Healey Museum Vreeland

Locatie: Bergseweg 28Q, Vreeland (dit ligt tussen Abcoude en Breukelen).
Je kunt gratis parkeren op het terrein van het museum.
Dit is het enige Healey museum ter wereld. Er staan unieke auto’s en veel aanverwante spullen. https://www.healeymuseum.nl/nl/museum/donald-healey/

Zoals gebruikelijk kunnen leden een mooie fiets meenemen om daar neer te zetten en te bewonderen. Als je een fiets meeneemt dan graag aanmelden bij pr@oudefiets.nl zodat we weten hoeveel mensen een fiets mee gaan nemen.

Programma:
10:30 uur Inloop, koffie en thee. Je krijgt daar twee munten die je kunt inwisselen voor een consumptie.
11:00 uur Beheerder Hans van de Kerkhof houdt een praatje over de unieke auto’s en aanverwante zaken. Er is uiteraard tijd om het museum te bekijken.
12:30 lunch met soep en broodjes
Daarna zijn er twee lezingen vanuit de club. Jos Rietveld geeft een inkijkje in de Phoenix special die begin 2026 uitkomt en Maarten Bokslag vertelt over de Roulandt fietsen.

We sluiten uiterlijk om 17:00 uur.

Kosten: 10 euro per persoon. Aanmelden (tot uiterlijk 4 januari a.s.) is verplicht. Graag een mail naar onze secretaris Hans van de Willige (hansvandewillige@gmail.com) of even bellen (06-46266521).

Dit is altijd de gezelligste bijeenkomst van onze club en een prima gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten!

Jos Rietveld
vz DOF
wimjansen

Re: Nieuwjaarsbijeenkomst 11 januari a.s.

Bericht door wimjansen »

Jos, hoe kan je nou zeggen "de gezelligste bijeenkomst", àlle bijeenkomsten zijn toch verschrikkelijk gezellig!
Maar, toegegeven, de Nieuwjaarsbijeenkomst is niet de minste!
DCR gaat nooit verloren....
teus.prinse

Bericht door teus.prinse »

Geacht bestuur, helaas kan ik niet aanwezig zijn i.v.m.deelname op de beurs in Rosmalen. Dit probleem had ik ook vorig jaar en ben denk ik niet de enigste met dit probleem ,misschien kijken naar een andere datum. De beurs in Rosmalen is volgens mij altijd het tweede weekend in het nieuwe jaar. Mvg, Teus Prinse.
fietshobbyist

Bericht door fietshobbyist »

wimjansen schreef: 29 dec 2025, 23.59 gezelligste bijeenkomst ... ... verschrikkelijk gezellig!
Hoe kan je nou mokken over gezelligste en zelf het woord verschrikkelijk gebruiken ... :(
m-gineering

Bericht door m-gineering »

fietshobbyist schreef: 30 dec 2025, 18.58
wimjansen schreef: 29 dec 2025, 23.59 gezelligste bijeenkomst ... ... verschrikkelijk gezellig!
Hoe kan je nou mokken over gezelligste en zelf het woord verschrikkelijk gebruiken ... :(
tja, mensen kunnen dat ;) Die weten dat een woord verschillende betekenissen kan hebben en voelen -meestal- aan welke bedoeld wordt.
In tegenstelling tot alle vertaalprogrammas, AI en andere meuk die rucksichtslos de eerste optie uit het woordenboek er tegen aan smijten ;)
/Marten
maartenB

Bericht door maartenB »

teus.prinse schreef: 30 dec 2025, 13.26 Geacht bestuur, helaas kan ik niet aanwezig zijn i.v.m.deelname op de beurs in Rosmalen. Dit probleem had ik ook vorig jaar en ben denk ik niet de enigste met dit probleem ,misschien kijken naar een andere datum. De beurs in Rosmalen is volgens mij altijd het tweede weekend in het nieuwe jaar. Mvg, Teus Prinse.
Hoi Teus,
Vorig jaar was die beurs, voor zover het om de fietsen ging, alleen op zaterdag.
Vandaar deze planning.
We gaan daar volgend jaar beter op letten. Voor dit jaar is verplaatsen uiteraard geen optie meer.
groeten!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Plaats reactie