Anjou Velo Vintage 2026
Anjou Velo Vintage 2026
Ik promoot al een aantal jaren het Velo vintage festival in Saumur Loire Frankrijk 26 t/m 28 juni 2026
Voor degene die geïnteresseerd om daar eens aan mee te doen, donderdag 5 maart 12:00 start de inschrijving en waarschijnlijk om 14:00 alles op de 115km tour na uitverkocht. Dus haast je er zijn maar 15000 kaartjes beschikbaar.
Ondanks de grote een geweldig evenement. Zie onderstaande link.
https://www.anjou-velo-vintage.com/en/
Voor degene die geïnteresseerd om daar eens aan mee te doen, donderdag 5 maart 12:00 start de inschrijving en waarschijnlijk om 14:00 alles op de 115km tour na uitverkocht. Dus haast je er zijn maar 15000 kaartjes beschikbaar.
Ondanks de grote een geweldig evenement. Zie onderstaande link.
https://www.anjou-velo-vintage.com/en/
Re: Anjou Velo Vintage 2026
Bedankt voor het doorgeven.
Ik heb mij een paar maanden geleden ingeschreven voor hun nieuwsbrief, maar nog niks ontvangen.
Donderdag om 12 uur zit ik klaar!
Ik heb mij een paar maanden geleden ingeschreven voor hun nieuwsbrief, maar nog niks ontvangen.
Donderdag om 12 uur zit ik klaar!
We zouden eigenlijk dit jaar niet gaan, maar ja.
Dus zojuist maar tickets gekocht voor Ernestine La Rustine op zaterdag en Lucien Duchemin op zondag.
En dan nu de volgende uitdaging: welke fietsen nemen we mee? En welke outfits? Decisions, decisions ...
Dus zojuist maar tickets gekocht voor Ernestine La Rustine op zaterdag en Lucien Duchemin op zondag.
En dan nu de volgende uitdaging: welke fietsen nemen we mee? En welke outfits? Decisions, decisions ...
Hier is de inschrijving voor de zaterdag en zondag ook gelukt
Nu nog de fietsen in orde maken. Signora DaVinci gaat op de Vittorio maar voor mezelf weet ik het nog niet.
Nu nog de fietsen in orde maken. Signora DaVinci gaat op de Vittorio maar voor mezelf weet ik het nog niet.
Mijn fietskeuze lijkt te zijn "opgelost".
Toen ik vanmiddag mevrouw non-fixie vertelde dat een van onze fietsvrienden met zijn tandem zou komen, kreeg ik het verzoek dan ook maar onze tandem te prepareren.
Dat betekent niet alleen veel oefenen (zo vaak hebben we er nog niet mee gereden) en dat ik ook in ieder geval de remmerij zal moeten upgraden. Die is nu slechts geschikt voor rustige ritjes in de polder:
Gelukkig heb ik een tijdje terug al eens een Araya sleeprem weten te scoren. Eens kijken of ik die werkend kan krijgen:
Als het goed is heb ik ook nog ergens een setje CLB-remgrepen, waarbij de rechtergreep twee kabels bedient. Als ik die kan vinden dan kan ik ook nog een extra MAFAC velgrem monteren. Voor het geval dat.
Toen ik vanmiddag mevrouw non-fixie vertelde dat een van onze fietsvrienden met zijn tandem zou komen, kreeg ik het verzoek dan ook maar onze tandem te prepareren.
Dat betekent niet alleen veel oefenen (zo vaak hebben we er nog niet mee gereden) en dat ik ook in ieder geval de remmerij zal moeten upgraden. Die is nu slechts geschikt voor rustige ritjes in de polder:
Gelukkig heb ik een tijdje terug al eens een Araya sleeprem weten te scoren. Eens kijken of ik die werkend kan krijgen:
Als het goed is heb ik ook nog ergens een setje CLB-remgrepen, waarbij de rechtergreep twee kabels bedient. Als ik die kan vinden dan kan ik ook nog een extra MAFAC velgrem monteren. Voor het geval dat.
-
Fredkorpel
Dat klinkt als een hele goede voorbereiding. “Better safe than sorry”, maar misschien is hier ook een Franse uitdrukking voor.
Ik was nog aan de late kant met inschrijven.
De keuken aan het verbouwen en de tijd vergeten.
13:30 nog voor drie personen Lucien Duchemin op zondag kunnen boeken.
Een ruime ingerichte tent net buiten Saumur.
Ik ga met mijn Dieuwertje (mijn vrouw) en haar moeder (ja een leuke schoonmoeder die van fietsen op oude fietsen houd)
De dames gaan op Locomotief kruisframe en sport parallel. Ik op of Peugeot of nog te bouwen Locomotief tour de France.
De keuken aan het verbouwen en de tijd vergeten.
13:30 nog voor drie personen Lucien Duchemin op zondag kunnen boeken.
Een ruime ingerichte tent net buiten Saumur.
Ik ga met mijn Dieuwertje (mijn vrouw) en haar moeder (ja een leuke schoonmoeder die van fietsen op oude fietsen houd)
De dames gaan op Locomotief kruisframe en sport parallel. Ik op of Peugeot of nog te bouwen Locomotief tour de France.
Leuk Davinci Nonfixi tegen die tijd even in Saumur afspreken?
Rijden altijd heel wat Tandems mee daar. Kijk daar altijd met veel plezier naar. Maar hoe krijg je dat ding mee?non-fixie schreef: ↑5 mar 2026, 19.11 Mijn fietskeuze lijkt te zijn "opgelost".
Toen ik vanmiddag mevrouw non-fixie vertelde dat een van onze fietsvrienden met zijn tandem zou komen, kreeg ik het verzoek dan ook maar onze tandem te prepareren.![]()
IMG_20181007_160421321_HDR(1).jpg
IMG_20240806_171151102_HDR.jpg
Wielen eruit en knieën tegen het dashboard?