gazelle kwikstep gezocht

Plaats reactie
Elibert van Dalen
Berichten: 745
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

gazelle kwikstep gezocht

Bericht door Elibert van Dalen »

nadat ik mijn originele gazelle kwikstep verkocht heb naar belgie een paar jaar terug heb ik sindsdien spijt. dus eigenlijk weer opzoek naar een in originele staat verkerende gazelle kwikstep uit de eerste serie dus met 24inch wielen met het scharnierpunt bij de trapas jullie weten wel welke ik bedoel,. in de kleur zwart of grijs maakt niet veel uit voor een schappelijek prijs. foto,s en vraagprijs graag mailen naar elibertvandalen@gmail.com bedankt alvast
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
HJvMontfort
Berichten: 769
Lid geworden op: 28 jun 2012, 07.02
Locatie: Bitgummole
Contacteer:

Re: gazelle kwikstep gezocht

Bericht door HJvMontfort »

Er stond er ééntje op de rommelmarkt niet heel lang geleden, welke staat zoekt u, en voor wat voor prijs?
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Elibert van Dalen
Berichten: 745
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: gazelle kwikstep gezocht

Bericht door Elibert van Dalen »

liefst in originele staat dus met lepper alu wielen het eerste model dus met 24inch wielen en het liefst een beetje in de buurt van brabant
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
HJvMontfort
Berichten: 769
Lid geworden op: 28 jun 2012, 07.02
Locatie: Bitgummole
Contacteer:

Re: gazelle kwikstep gezocht

Bericht door HJvMontfort »

Okee ik houd mijn ogen open, de afstand is geen probleem, mijn vader rijd bijna wekelijks van Leeuwarden naar België en verder!
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Elibert van Dalen
Berichten: 745
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: gazelle kwikstep gezocht

Bericht door Elibert van Dalen »

super dankje!!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Plaats reactie