De lugs zijn ook anders evenals de voorvork, de liggende achtervork, de spatborden, de velgen en de voornaaf.
Het lijkt er wel op maar het is echt een andere fiets

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Jazeker.Maar mijn fiets is dus dan een 'gewone' Magneet stafiets waar 28 1/1/2 wielen in horen?
Lang niet elk plaatje op internet is aanklikbaar, deze ook niet. Ik heb niet zoveel zin om de afbeelding straks ter opleuking van de 1000-euro-advertentie van Bonny-met-het-gietijzeren-frame terug te zien, vandaar dat hij bewust slecht is.Vreemd genoeg kan ik het krantenknipsel 'stafiets transport' niet aanklikken en lezen?
haha, ok duidelijk, ligt het dus niet aan mijfietser schreef:Jazeker.Maar mijn fiets is dus dan een 'gewone' Magneet stafiets waar 28 1/1/2 wielen in horen?
Ok mooi, wat voor naven horen er in dan, Torpedo?
Lang niet elk plaatje op internet is aanklikbaar, deze ook niet. Ik heb niet zoveel zin om de afbeelding straks ter opleuking van de 1000-euro-advertentie van Bonny-met-het-gietijzeren-frame terug te zien, vandaar dat hij bewust slecht is.Vreemd genoeg kan ik het krantenknipsel 'stafiets transport' niet aanklikken en lezen?