Teveel aan contributie betaald
Re: Teveel aan contributie betaald
een sympathiek idee, beslist!
Maar voel je niet verplicht he? Corrigeren met volgend jaar of terugvragen is ook prima!
Nonfixie: leuk dat je wat foto's hebt gemaakt. Zie je dat ik mijn pet was vergeten mee te nemen naar Utrecht??
Maar voel je niet verplicht he? Corrigeren met volgend jaar of terugvragen is ook prima!
Nonfixie: leuk dat je wat foto's hebt gemaakt. Zie je dat ik mijn pet was vergeten mee te nemen naar Utrecht??
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Wat mij betreft wordt het een donatie.
Als ik bedenk wat ‘de club’ allemaal voor mij doet zou ik mij schamen om het terug te vragen.
Ik spreek hier voor mijzelf. Het is vanzelfsprekend dat iedereen vrij is om er zijn eigen ding mee te doen.
Als ik bedenk wat ‘de club’ allemaal voor mij doet zou ik mij schamen om het terug te vragen.
Ik spreek hier voor mijzelf. Het is vanzelfsprekend dat iedereen vrij is om er zijn eigen ding mee te doen.
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
- Loopt spaak
Ik merk wat gemengde reacties. En dat is begrijpelijk.
Ik hoop gewoon dat degene die die 3 euro kunnen missen de (mooie) club hiermee een leuk extraatje gunt.
Ik hoop gewoon dat degene die die 3 euro kunnen missen de (mooie) club hiermee een leuk extraatje gunt.
-
Prima wat mij betreft
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Ik dacht ook al, die paar euro extra is deze club wel gegund. Maar zorgt het zo alsnog niet voor heel veel extra administratie, vroeg ik me af? Over een jaar op basis van alle binnengekomen mailtjes bijhouden wie welke keuze heeft gemaakt 

Johan / algemeen fietsverslaafd, maar focus op Batavus racers / Mijn collectie op Instagram: @raptorlabz
- marco verbaant
Tja... da's dan de prijs van de boetedoening voor de "fout". Die iedereen kan gebeuren, en we dus niemand aanrekenen. Sterker nog, we mogen dankbaar zijn voor al dat vrijwillige werk om onze club draaiende te houden...

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Dank voor de overwegend begripvolle reacties op onze fout! A.s. zaterdag bespreken we als bestuur wat we met de aanbiedingen voor donaties doen, bericht volgt kort daarna.
Jos Rietveld
voorzitter DOF
Jos Rietveld
voorzitter DOF
Ik weet van niks maar mocht ik enkele euro´s teveel betaald hebben, dan mogen die blijven waar ze zijn.
Van mij mag de club die paar extra euro's houden
Met dank voor alle positieve reacties, is het bestuur van de club van oordeel dat de gemaakte fout bij de automatische contributie-inning voor 2025 begin 2026 voor alle betrokkenen op gelijke wijze zal worden hersteld. Dat wil zeggen dat alle leden die via incasso hun contributie betalen dan 26 euro in rekening zal worden gebracht (i.p.v. de reguliere 29,50 euro). Niet alleen is dat administratief het meest eenvoudig, maar ook willen we een fout bij de contributie-inning niet vermengen met het verwerven van extra inkomsten (ook al gaat het om luttele bedragen).
Later dit jaar zullen we de mogelijkheden belichten om - geheel onverplicht - geld aan de club te doneren.
Jos Rietveld, vz. DOF
Later dit jaar zullen we de mogelijkheden belichten om - geheel onverplicht - geld aan de club te doneren.
Jos Rietveld, vz. DOF
Laatst gewijzigd door jrietveld op 23 feb 2025, 09.13, 2 keer totaal gewijzigd.