Zaterdag 13 december, oldtimer beurs Ranst (B)

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
asterduc

Re: Zaterdag 13 december, oldtimer beurs Ranst (B)

Bericht door asterduc »

100 standhoudersen meer dan 2000 bezoekers zijn er voorbij gekomen.

Er waren heel veel positieve reacties, zowel van de standhouders als van de bezoekers. Deze beurs was een succes en misschien wel de beste editie die de organisatie gehad heeft.

Opvallend veel oude fiets leden heb ik er gezien. Hebben jullie nog leuke dingen kunnen scoren?

Door de drukte op mijn eigen stand ben ik pas rond 15:00 even kunnen rondwandelen. Tot mijn verbazing kon ik toch nog enkele leuke dingen scoren en zelfs aan lage prijzen.

Wat me opviel was dat er ook redelijk wat standhouders waren die uitsluitend fietsmateriaal bij hadden. Dat was in het verleden anders.

Vorige maand heb ik een grote partij fietsmakersgereedschap kunnen redden van de oud-ijzer schroothoop. Een groot deel daarvan heeft gisteren gelukkig een nieuwe eigenaar kunnen vinden.

Ik teken alvast in voor 2015.
Misschien interessant voor de vereniging om een 'oude fiets' standje te reserveren op de beurs. Het is toch weer net wat anders dan de reguliere nederlandsche beursjes.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Beste Ed,

Fijn dat de beurs geslaagd is.

Jammer dat zelfs gereedschap nog zijn weg naar de schroothoop vindt. Kun je me de volgende keer informeren als je weer eens iets vindt. Ik ben nl. altijd op zoek naar gereedschap. Mag ook modern tweedehands of NOS gereedschap zijn.

Wat zat er eigenlijk allemaal tussen die partij?

Groeten,

Y.
Sportief fietsend!
asterduc

Bericht door asterduc »

het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Plaats reactie