Gazelle boek van Eva Breukink

Michiel Röben

Re: Gazelle boek van Eva Breukink

Bericht door Michiel Röben »

Ik heb het boek ook al enkele dagen binnen en het doorgenomen. Je kan op veel mannieren een boek maken... Een chronologie lijkt mij de makkelijkste. Daarvoor hebben ze in dit boek niet gekozen maar op onderwerp. Dat leest vind ik wat lastiger maar het zal wel wennen zijn. Veel wetenswaardigheden die wel uniek zijn. We hebben bij Velorama mogen smullen van de verzameling advertenties van Vlaanderen die 2 wekelijks in de Kampioen werden geplaatst (kwam die 2 wekelijks uit??).

Omdat Gazelle zelf met het boek bezig was konden we voor ons boek helaas geen gebruik maken van Gazelle materiaal en dat snappen we helemaal. Ik heb als verzamelaar van (ook) boeken dus beide exemplaren. Gewoon om dat ik het leuk vind om ze allebei te mogen hebben.

On stalen ros is inmiddels de eerste editie op enkele boeken na uitverkocht. Ik geloof dat er bij Broese nog wat liggen en ik heb er zelf nog een paar. Wanneer we voor editie 2 opgaan weten we nog niet.

Groeten,
Michiel ;)
martin72

Gezocht: De eeuw van Gazelle van Eva Breukink

Bericht door martin72 »

Ik ben op zoek naar dit boek, ik heb de dunne uitvoering reeds. Mocht iemand dit boek hebben en deze willen verkopen dan hoor ik het graag.
Plaats reactie