Opknapproject oude racefiets

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
maartenB

Re: Opknapproject oude racefiets

Bericht door maartenB »

Hallo allemaal,
Hier even de forumredactie: het gaat hier niet om de leeftijd van deze fiets, dat is geen punt. Enkele andere fietsen waar Demarteau info over heeft gevraagd zijn wel veel te nieuw, maar we halen dat niet meteen weg. Mensen met te nieuwe fietsen merken vanzelf dat er niet op gereageerd wordt.
Ik snap de frustratie van Wiel wel. Hij zoekt dingen op voor mensen, geeft uitgebreid info en daar waardeer ik hem zeer om. Ik hoop dat je dat blijft doen, Wiel!
Maar zoals alle kennis-gevers hier op het forum weten, zijn er vaak mensen die hier komen om info, wij doen ons best, en dan zie je daarna je eigen info terug in een advertentie op marktplaats. Dat is niet leuk, soms zelfs frustrerend.
Ik zeg helemaal niet dat Demanteau zo iemand is. Wiel zegt dat wel, en dan is het meest wijze om gewoon maar geen info meer te geven aan de mensen die je niet mag.
groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
demarteau

Re: Opknapproject oude racefiets

Bericht door demarteau »

Een fiets verkopen is voor mij een fiets vernietigen ik wist niet dat 1 fiets te nieuw was sorry daarvoor ik gebruik de informatie alleen voor mijzelf het is nooit mijn bedoeling geweest deze site te gebruiken voor het verkopen van fietsen ik snap de frustratie over die ene fiets ik was me van geen kwaad bewust
Plaats reactie