PON hoe te behandelen?
- HJvMontfort
Re: PON hoe te behandelen?
Te gek, zelf ook lekker bezig met een fiets. Niks fijners dan een fiets die langzaam word wat je er van hoopte!
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Hallo,
Zou het mogelijk zijn om mij wat grotere foto's van deze PON fiets te sturen Ik heb zelf een fiets wat vermoedelijk ook een PON fiets is en ik zou graag de details willen vergelijken. mijn email adres is: alfasud1972"apenstaart"mac.com (maar dan dus aan elkaar geschreven met een @ op de plaats van "apenstaart" ivm met spam robots).
Zou het mogelijk zijn om mij wat grotere foto's van deze PON fiets te sturen Ik heb zelf een fiets wat vermoedelijk ook een PON fiets is en ik zou graag de details willen vergelijken. mijn email adres is: alfasud1972"apenstaart"mac.com (maar dan dus aan elkaar geschreven met een @ op de plaats van "apenstaart" ivm met spam robots).
-
Hoi,
Dat kan. Van welke onderdelen wil je details?
Ik hou het forum niet dagelijks in de gaten, maar ter lering en vermaak wil ik die foto's ook wel in dit topic delen.
Dat kan. Van welke onderdelen wil je details?
Ik hou het forum niet dagelijks in de gaten, maar ter lering en vermaak wil ik die foto's ook wel in dit topic delen.
Okay top
, Ik zou graag grote/hoge resolutie foto's willen zien van:
Trapers (jrc?)
bottom crank
Voorspatbord
achterspatbord
frame
Biezen (indien aanwezig)
transfers
framenummer
Crankstel
stuur + logo
Achternaaf (styria?)
voornaaf (Bayliss-wiley?)
koplamphaak
achterlicht.
Ik denk dat het makkelijker is om mij rechtstreeks te mailen, dan kan ik je ook sneller antwoorden en foto's van mijn fiets toesturen
.

Trapers (jrc?)
bottom crank
Voorspatbord
achterspatbord
frame
Biezen (indien aanwezig)
transfers
framenummer
Crankstel
stuur + logo
Achternaaf (styria?)
voornaaf (Bayliss-wiley?)
koplamphaak
achterlicht.
Ik denk dat het makkelijker is om mij rechtstreeks te mailen, dan kan ik je ook sneller antwoorden en foto's van mijn fiets toesturen

Foto's van het voorspatbord en stuur zou ik alleen al erg blij mee zijn. Zit jouw framenummer bij de mijne in de buurt ( 343103 ) ? Zou ik een aantal van jouw foto's mogen gebruiken voor een 'te koop' gevraagd advertentie op marktplaats (voor het stuur met name). Ik hoor het graag.
Vr gr,
Rody
.
Vr gr,
Rody
.