is zeker mooier. maar wat wil je nu wat verdienen of stoppen?? en waarom makkelijker sleutelen? neem een fiets van de 70,s/80,s die zijn er relatief nog genoeg te vinden. kwa sleutelen maakt het geen verschil. (ik had het niet over nieuwe fietsen he) en denk dat dat ook wel meevalt licht er geheel aan wat voor merk fiets je hebt en hoe ermee omgegaan word natuurlijk!! (bouwmarkt fietsen is een ander verhaal) wens je veel succes met je keuze.appie*-* schreef:Elibert van Dalen schreef:ik denk dat je opknap/verkoophandel beter in dagelijkse fietsjes kunt zoeken. het is nu eenmaal zo dat oldtimers/onderdelen meer geld kosten omdat de onderdelen ook schaarser zijn. voor bijvoorbeeld een dagelijkse fiets is overal wel spul te halen voor schappelijke prijzen waardoor je er nog wat centen uit kan halen. maar in mijn beleving moet je de uren ook niet gaan tellen, maar het meer als hobby zien. en dan heb je in je beleving nog wat verdient.. de meeste mensen kopen liever voor dagelijks gebruik een fiets bij een fietsenmaker omdat ze dan een stukje garantie hebben snappie..
ik vind oldtimer fietsen mooier omdat er weinig van zijn is het weer speciaal
en ik vind het makelijker sleutelen (soms als het egt vast zit geroest vind ik wel wat jammer maar ja) de nieuwe fietsen zijn vaak 2 jaar dan kan je ze weg werpen (ook wel wegwerpfiets genoemt![]()
)
ik ga mischien stoppen
- Elibert van Dalen
Re: ik ga mischien stoppen
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...