Gazelle
-
Re: Gazelle
Ja, dat kan. Ik stuur zo even een whatsapp met mijn adres.
Ik kom hem anders ook wel graag een keer ophalen vanuit leiden.
Vriendelijke groet,
Floris
Vriendelijke groet,
Floris
-
Prima, wanneer? Ik kan hier geen privé berichten sturen, maar wel ontvangen. Misschien kan je me contact gegevens sturen waar ik mijn adres naartoe kan sturen. Wil het liever niet hier neerzetten.
- fietshobbyist
Ik wil er eigenlijk niet tussen zitten maar het is net of er met drie personen tegelijk wordt onderhandelt ...
-
Er wordt niet onderhandeld, want de fiets is gratis. Mensen roepen wel dat ze hem op willen komen halen, maar dan moet dat ook wel gebeuren en voorlopig is er niets concreets. En de fiets staat nu buiten en hoe korter dat duurt de beter voor de fiets lijkt mij. Ik heb mijn bericht al geruime tijd geleden neergezet en ik wil de fiets nu wel eens kwijt. Beetje raar dat er pas reacties komen nu blijkt dat de fiets gratis is. Men had ook even kunnen informeren.
Wie het eerst komt, krijgt de fiets. Ik vond het zonde om hem weg te gooien vanwege de historische waarde, maar weggooien had een stuk sneller gegaan.
Wie het eerst komt, krijgt de fiets. Ik vond het zonde om hem weg te gooien vanwege de historische waarde, maar weggooien had een stuk sneller gegaan.
GRATIS is een magisch woord onder fiets,,liefhebbers,,
want normaal is er vrijwel geen belangstelling voor zo,n damesfiets met parallelframe
maar als iets gratis te verkrijgen valt, gaan er ineens verschillende bellen rinkelen ....

maar als iets gratis te verkrijgen valt, gaan er ineens verschillende bellen rinkelen ....

-
Ik heb helemaal geen verstand van fietsen, maar het leek mij dat iets van 55 jaar oud misschien nog enige historische waarde heeft.
- Elibert van Dalen
OudeGazelle schreef: ↑6 mei 2020, 06.52 Ik had gedacht dat hier juist de liefhebbers van oude fietsen zitten en niet op Marktplaats. Ik heb de fiets hier geplaatst, omdat het me zonde leek hem weg te gooien. Hij staat nu sinds ik het bericht heb geplaatst buiten. We hebben niet meer genoeg ruimte in de schuur.
sommige verzamelaars zitten gewoon vol. zo ook ik

Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
-
Nee, ik hoor niets meer. Dus het lijkt er toch op dat het einde oefening is. Blijkbaar schrikt een kritische noot de mensen af.
Mmmm ik ben voorlopig nog niet In de Zaanstreek en zo te horen wilt u er sneller vanaf dan dat ik hem zou kunnen en willen ophalen. Excuses