ha ha, briljant idee. De huishoudbeurs. En dan een Tombola met een Brittijn als prijsje!
Ik meen dat 3 tot 5 % van onze leden vrouwelijk is.
Aangeboden aan onze leden: een echte Brittijn!
Re: Aangeboden aan onze leden: een echte Brittijn!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Hoi Stan, in dat geval is hij jou zeker gegund! Kun je een mail sturen naar info@oudefiets.nl? Dan breng ik je in contact met de eigenaar. Groet, Floris
Heel erg bedankt! Ik heb jou een mailtje gestuurdFloris91 schreef: ↑31 mei 2024, 17.04 Hoi Stan, in dat geval is hij jou zeker gegund! Kun je een mail sturen naar info@oudefiets.nl? Dan breng ik je in contact met de eigenaar. Groet, Floris

Jos had trouwens ook al geantwoord op de mail maar ik heb verder nog geen gegevens.
Hoi Stan, is het gelukt om contact te leggen? Kun jij anders je email adres delen met mij? Dan breng ik je in contact.
Groet, Floris
Groet, Floris
Hey Floris, helaas had ik geen contact gegevens gekregen van Jos. Maar hierbij mijn mail adres:
Alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte!
Groet,
Stan
Een goede avond allen.
Ik heb vandaag de mogelijkheid gehad om deze mooie fiets op te halen!
De eigenaar vertelde dat deze fiets vroeger eigendom was van zijn moeder, en dat deze helaas na haar vroege overlijden sinds de jaren 80 al in de schuur geparkeerd stond. Maar daardoor verkeerd deze fiets in een best goede staat voor zijn leeftijd. Tevens staan de chroom velgen ook in een dikke laag tectyl dus die zijn gelukkig ook goed bewaard gebleven.
IMG-20240608-WA0012 by stan heuvel, on Flickr
Ik wil Floris en het forum nogmaals bedanken!
Jullie kunnen er binnenkort een lid bij verwachten
Wat de fiets betreft. Zodra er tijd is om hem op te knappen zal ik een nieuw topic openen zodat jullie dit kunnen volgen!
Groet,
Stan
Ik heb vandaag de mogelijkheid gehad om deze mooie fiets op te halen!
De eigenaar vertelde dat deze fiets vroeger eigendom was van zijn moeder, en dat deze helaas na haar vroege overlijden sinds de jaren 80 al in de schuur geparkeerd stond. Maar daardoor verkeerd deze fiets in een best goede staat voor zijn leeftijd. Tevens staan de chroom velgen ook in een dikke laag tectyl dus die zijn gelukkig ook goed bewaard gebleven.

Ik wil Floris en het forum nogmaals bedanken!
Jullie kunnen er binnenkort een lid bij verwachten

Wat de fiets betreft. Zodra er tijd is om hem op te knappen zal ik een nieuw topic openen zodat jullie dit kunnen volgen!
Groet,
Stan
Laatst gewijzigd door stan97 op 9 jun 2024, 08.27, 1 keer totaal gewijzigd.