Ik heb je email adres doorgestuurd. Hoop dat deze man contact met je opneemt, is op zich een nette set voor een goede prijs. Alleen zit er een fietsenmakers plaatje achterop, aangezien ik zelf niet wil spuiten of zin heb om de 2 gaatjes dicht te maken, wil ik ze zelf niet.
Op marktplaats staan nog deze, daar heb ik meer foto's van gezien, maar met elke set is wel iets aan de hand: http://link.marktplaats.nl/m1128534145
zelfde verkoper: http://link.marktplaats.nl/m1130494301
Gezocht voor de Gazelle uit Dieren, spatborden jaren 50
-
Re: Gezocht voor de Gazelle uit Dieren, spatborden jaren 50
Ciao,
Inderdaad al gezien, zelfs al contact mee gehad. Prijzen tussen de 40 en 70 euro! Beetje veel in verhouding tot staat!
Inderdaad al gezien, zelfs al contact mee gehad. Prijzen tussen de 40 en 70 euro! Beetje veel in verhouding tot staat!
Hey
Zag net je mail
Krijg je nu wel reactie? Of sta ik in de spambox
Zag net je mail
Krijg je nu wel reactie? Of sta ik in de spambox

Veel te duur, die met het plaatje die mij zijn aangeboden zijn 30 p/set. Ik had de indruk dat 15 euro voor een set van die andere eigenlijk al te veel betaald is, en dat die man zelf ook niet goed wist wat hij er voor moest vragen.
VelpArnhem schreef:Ciao,Inderdaad al gezien, zelfs al contact mee gehad. Prijzen tussen de 40 en 70 euro! Beetje veel in verhouding tot staat!
-
Roweel,
Volgens mij gaat er iets mis met het mailcontact? Mail maar naar fam.withaar@xs4all.nl Waarvoor dank.
Groeten,
Jan
Volgens mij gaat er iets mis met het mailcontact? Mail maar naar fam.withaar@xs4all.nl Waarvoor dank.
Groeten,
Jan
-
Er blijft iets mis gaan?Roweel schreef:Aangekomen?
Kun je mij eens jou telefoonnummer mailen
Dan bel ik je morgen of maandag even
Dan bel ik je morgen of maandag even