ik begrijp de problemen rond de Poll niet.
Op mijn PC werkt het naar behoren en ook volgens de Forumbeheerder zou er niets aan de hand zijn.
Het gebruik is zeer eenvoudig.
De Poll zelf staat op de eerste pagina van dit topic en als het goed is kun je daar de keuze aanvinken en afsluiten met een druk op de STEM knop.
Als dit voor iemand niet lukt dan moeten we de forumbeheerder inschakelen.
LET OP: je MOET ingelogd zijn om de POLL te zien (dus gebruikersnaam + wachtwoord ingeven)
Hierbij een paar verklarende beelden.
Op de eerste pagina van het topic vind je volgend scherm
poll01.JPG (112.72 KiB) 7391 keer bekeken
daarop kun je je keuze aanvinken
poll02.JPG (59.66 KiB) 7391 keer bekeken
vervolgens op de STEM knop drukken[/b]
poll03.JPG (57.5 KiB) 7391 keer bekeken
Je keuze is dan genoteerd.
Om het resultaat te bekijken kun je nog TOON RESULTATEN selecteren
Jammer dat het niet bij iedereen werkt.
Zoals ik al aangaf, hebben we de poll niet als standaard mogelijkheid ingesteld. We hebben nu eenmalig de optie even opengezet voor Ed. Als het niet naar behoren werkt, is dat vervelend. Maar omdat we de poll-optie in principe niet gebruiken, ga ik er vooralsnog niet teveel tijd insteken om te achterhalen waarom het niet optimaal werkt.
Dus als het niet werkt: meld dan in je bericht even waar je voorkeur naar uitgaat.
Gestemd heb ik al, bij mij werkte de poll prima. Mijn stem was voor 1, 2 en 4. Ik kom graag, welke keuze je ook maakt. De stadstoer lijkt me wel interessant, alleen niet ideaal voor de fiets die ik mee wil brengen. Die heeft namelijk een nogal matig werkende rem. Het is, net als bij de laatste tocht in Belgie, weer een fiets van Belgisch fabrikaat. Dat hij uit het frans-sprekende deel van jullie verdeelde land komt is hoop ik geen bezwaar
groeten,
Sjoerd
ps
Dan kan ik meteen mijn Gazelle spatbord kwijt. MaartenW wilde die van mij niet gaan gebruiken want hij kreeg op de nieuwjaarsbijeenkomst een betere aangeboden.
Eysfan schreef:Gestemd heb ik al, bij mij werkte de poll prima.
leuk dat te horen Sjoerd.
Eysfan schreef:Dat hij uit het frans-sprekende deel van jullie verdeelde land komt is hoop ik geen bezwaar
hoezo verdeelde land, hoe kom je daar nu bij
Eysfan schreef:Dan kan ik meteen mijn Gazelle spatbord kwijt. MaartenW wilde die van mij niet gaan gebruiken want hij kreeg op de nieuwjaarsbijeenkomst een betere aangeboden.
dat is mooi, en euh ... je hebt dit niet van mij, maar ... die Maarten is een heeel erg kritische man hoor, enorm kritisch!!!
Ik heb overigens nog een Gazelle achterspatbord in de aanbieding.
Lichte schade aan het varkensneusje maar verder als nieuw.
Gezien de huidige prijsontwikkelingen voor slechts 500 euro.
Wel even zelf ophalen.