Gazelle Sport 1938
Re: Gazelle Sport 1938
beste henk ,
is de remy die u heeft staan te koop ?
grt stephan
is de remy die u heeft staan te koop ?
grt stephan
Beste Stephan,
Of de REMY fiets te koop is? Eigenlijk verkoop ik zelden iets uit mijn verzamelingen. Verkoop geeft maar gedoe. Ik heb op dit forum eerder wel eens beschreven hoe ik aan deze fiets ben gekomen. Zoals hij nu is, is hij maar een samenraapsel, waar ik toch wel redelijk veel moeite voor heb moeten doen om het nog iets te doen lijken.
Dus verkoop? Nee, nu nog maar niet. Trouwens wat is de waarde? Daar wil ik eigenlijk niet over denken. Maar bedankt voor de belangstelling.
Groeten van Henk
Of de REMY fiets te koop is? Eigenlijk verkoop ik zelden iets uit mijn verzamelingen. Verkoop geeft maar gedoe. Ik heb op dit forum eerder wel eens beschreven hoe ik aan deze fiets ben gekomen. Zoals hij nu is, is hij maar een samenraapsel, waar ik toch wel redelijk veel moeite voor heb moeten doen om het nog iets te doen lijken.
Dus verkoop? Nee, nu nog maar niet. Trouwens wat is de waarde? Daar wil ik eigenlijk niet over denken. Maar bedankt voor de belangstelling.
Groeten van Henk
beste henk,
bedankt voor je reactie .
ik begrijp je besluit.
de reden dat ik het je vraagde is dat ik remy verzamelaar ben .
remy werd vroeger bij ons in de straat gebouwd , nadat de winkel begin jaren 80 de deuren sloot ,is het merk in de vergetenheid geraakt.
ik probeer dmv een facebook pagina het merk onder de aandacht te houden.
de meeste fotos zijn van mijn remy fietsen maar ik plaats ook fotos van remy fietsen van derden .
mocht u toch besluiten om in de toekomst de remy fiets of als frame te verkopen hou ik mij aanbevolen .
grt stephan verhaerdt
ossendrecht
bedankt voor je reactie .
ik begrijp je besluit.
de reden dat ik het je vraagde is dat ik remy verzamelaar ben .
remy werd vroeger bij ons in de straat gebouwd , nadat de winkel begin jaren 80 de deuren sloot ,is het merk in de vergetenheid geraakt.
ik probeer dmv een facebook pagina het merk onder de aandacht te houden.
de meeste fotos zijn van mijn remy fietsen maar ik plaats ook fotos van remy fietsen van derden .
mocht u toch besluiten om in de toekomst de remy fiets of als frame te verkopen hou ik mij aanbevolen .
grt stephan verhaerdt
ossendrecht
Beste Henk,
Ik informeer weer eens voorzichtig of de Remy al te koop is .
Grt Stephan
Beste Stephan,
Groeten van Henk[/quote]
Ik informeer weer eens voorzichtig of de Remy al te koop is .
Grt Stephan
Beste Stephan,
Groeten van Henk[/quote]
Beste Stephan,
Je denkt de aanhouder wint. Maar ik heb nog niet echt besloten. Over een paar weken stuur ik je een PB.
Groeten van
Henk
Je denkt de aanhouder wint. Maar ik heb nog niet echt besloten. Over een paar weken stuur ik je een PB.
Groeten van
Henk
Hoi Henk,
Ik ben benieuwd of je de Remy nog hebt en dacht ik mail hem nog eens, met de vraag hoe het met de Remy is?
Grt Stephan Verhaerdt
Ik ben benieuwd of je de Remy nog hebt en dacht ik mail hem nog eens, met de vraag hoe het met de Remy is?
Grt Stephan Verhaerdt
Laatst gewijzigd door verhaerdt op 10 jan 2020, 19.18, 1 keer totaal gewijzigd.
Sinds een paar weken heb ik een fraaie Gazelle Sport uit 1939!
Nicolaas, ben benieuwd naar een foto.
Groeten van
Henk
Groeten van
Henk
Ik heb wat foto's geplaatst op de Facebookpagina van de oude fiets Henk, vooralsnog lukt het mij niet hier! Gr.Nico
doe ik het hier wel even voor je Nico.
Een geweldig mooi exemplaar is het.
--- edit --- nu, het lukt me blijkbaar ook niet om meer dan 1 foto toe te voegen.
Een geweldig mooi exemplaar is het.
--- edit --- nu, het lukt me blijkbaar ook niet om meer dan 1 foto toe te voegen.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen