Gespot op Marktplaats!

Nick013

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door Nick013 »

;)
Laatst gewijzigd door Nick013 op 29 dec 2013, 10.29, 1 keer totaal gewijzigd.
Less is more :mrgreen:
Chiel fietst

Bericht door Chiel fietst »

Nou ik heb de heer gemaild en hij heeft beloofd de rest nog te versturen dus het lijkt vooralsnog opgelost. Gelukkig.
maartenB

Bericht door maartenB »

dan halen we de naam van die handelaar bij deze weg. We hebben het er al vaker over gehad en elke keer problemen gekregen als we namen vermelden van handelaren. De een heeft goede ervaringen, de ander slechte. :cry:
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Blaffy

Bericht door Blaffy »

Waarom niet namen noemen en hoor en wederhoor toepassen ?
Kunnen hier heel krampachtig doen , maar ook dit forum in ons voordeel gebruiken. Zowel bij goede als slechte ervaringen. Er zijn meerdere fora waar leden communiceren over hoe ze (met elkaar) zaken hebben gedaan. Als je heel netjes zaken doet verdien je een compliment en wat reclame en andersom ook.
Waarom zou ik hier niet kunnen melden dat iemand mij een lamp verkoopt waar van die zegt dat ie 'gaaf' is en puntje bij paaltje een deuk met scheur heeft?
En als ik om uitleg vraag dan kom er geen reactie meer. Zou ook kunnen zeggen dat ik hier er een melding van maak en wellicht denkt hij dan een volgende keer beter na.
Dat werkt preventief en is nuttig voor andere leden.
Zo mag Charles weten dat ik hem zeer erkentelijk ben! Hij stuurde mij een verkeerde as op en zonder bijbetaling of iets nog een 2e goede. Het ging om een bedrag van niks maar hij regelde het snel , betrouwbaar en netjes. Daar wil ik nog eens zaken mee doen maar die andere flapdrol niet en jullie waarschijnlijk ook niet.
wimjansen

Bericht door wimjansen »

Er is voor allebei de standpunten wel wat te zeggen. Toch vind ik het acceptabel dat iemand eerlijk en zonder onparlementaire taal zijn ervaring over een transactie geeft. Niet van een willekeurig incident, maar als je er na overleg echt niet uitkomt. Omgekeerd kan een schouderklopje ook goed werken.
Mits het er niet om gaat een persoon te beschadigen (want dat is een ander verhaal) kan een corrigerend tikje de markt zuiver houden en daarbij is iedereen gebaat. Hoevér dat tikje mag gaan is vanzelfsprekend aan de moderator.

Met een goed nieuwjaars-voornemen,
Wim
DCR gaat nooit verloren....
Eysfan

Bericht door Eysfan »

Zoals al eerder gezegd, zien we discussies over handelaren hier liever niet. En zeker niet als het over niet-forumleden gaat die hier geen weerwoord kunnen geven. Bovendien biedt Marktplaats zelf de mogelijkheid om klachten te melden als men van mening is dat een verkoper niet aan zijn verplichtingen voldoet.

Bij eerdere berichten over verkopers op ons forum bleek dat wat voorgevallen was toch anders in elkaar te zitten dan geschreven werd. Zoals Maarten al zei, de een heeft goede, de ander slechte ervaringen met dezelfde persoon. Iemand kan gelukkig zijn met een bepaalde aankoop terwijl een ander bij hetzelfde object voor dezelfde prijs ontevreden is. En wie zelf artikelen aanbiedt zal ook weer goede en minder plezierige ervaringen met kopers hebben.

Daarom is een discussies over handelaren hier niet zinvol en ook niet wenselijk.

Voor alle forumleden een heel goed 2014, fietsend (en handelend.....) :D
Sjoerd (forumredactie)
Lidnr13

Bericht door Lidnr13 »

L.S.

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Iets voor Mustang liefhebbers ?

Groeten en voorspoedig 2014 van
Henk
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Is geen slechte fiets overigens, er zitten fatsoenlijke Mafac remmen op!
Sportief fietsend!
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Een ouwe ooit hermoffelde Gazelle, zie http://link.marktplaats.nl/761218825

Met een interessante bandrem!
Sportief fietsend!
whitespirit

Bericht door whitespirit »

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Ik denk dat hij een Juncker Starfighter bedoeld. :) Misschien voor de liefhebber?
Plaats reactie