GEWELDIG, dank je wel.
Wat een fijne tocht. Hier ben ik graag vroeg voor opgestaan en naar het fraaie Belgie gereden.
Hier wat foto's en een filmpje.
Santé !

Een lekker trippel hop bier van de brouwerij uit Brasschaat
maar ze bleek te klein te zijn want tijdens de eerste 3 kilometers hadden we reeds 2 vervangfietsen nodig. Eéntje had een pedaal verloren (de schroefdraad was op en het pedaal was er dan maar met soldeersel in gezet) en de andere zijn band liep steeds van de velg (fooute bandenmaat?). Duidelijk fietsen waar geen proefrit mee was gereden.Jeroen Zuiderwijk schreef:De fiets met aanhanger met fiets erop is ook iets wat ik nooit eerder heb gezien. Wel handig. Moet ik onthouden voor als ik een keer een fiets wil ophalen die nog niet rijwaardig is
nou, als je achter de schermen had kunnen kijken dan zou je pas merken hoeveel er verkeerd is gelopenMaarten Waarlé schreef:Het was weer heel goed georganiseerd Ed.
En goeie sfeer.
het kasteel van 's Gravenwezel, ja, die stond bij elke Antitankroute op de verlanglijst.Maarten Waarlé schreef:Het Kasteel was ook een super plek.
je zou er mogen wonen (en niet het gras hoeven maaien,of de ramen moeten wassen->dagtaak).
ook dat was buiten alle verwachtingMaarten Waarlé schreef:En niet vergeten de stepper waar je vrouw op koerste .
Geen stukken aan gehad .In een vaart bedacht en gemaakt. Goed werk!