Gespot op Marktplaats!

regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door regina »

hai hier regina gespot een fongers kruisframe adv.nr. 764490165 maar volgens mij is het een simplex maar toch leuk ik heb hem al even gemaild of ie het wel zeker weet en dat ik denk dat het een simplex is ik hoor graag meer m.v.g. regina
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3867
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door maartenB »

laat je niet foppen. Het is zeker geen Fongers.
Maar dat had je al door.
Ik heb dit model van Juncker, Simplex had ze inderdaad ook.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door regina »

bedankt maarten voor je reactie ik dacht zelf idd ook al dat het geen fongers was maar nu weet ik het gelukkig zeker m.v.g. regina
rocknroller
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 sep 2013, 01.28

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door rocknroller »

Dit daarentegen is wel een echte Fongers, en een erg mooie. Als ik de ruimte had gehad, had ik het wel geweten.

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Gebruikersavatar
JocoFoto
Berichten: 338
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.48
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door JocoFoto »

Oh wat fraai - dat blauw op grijs. Schitterend! En zelfs de Weinmann-loodjes (met leverworsttouwtjes) zitten er nog aan. Die verdient een goed huis!
www.joco.me voor meer (fietsen)foto's
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door regina »

hai hier regina i.d.d. een zeer leuk damesfietsje in aparte kleurstelling maarja de vraagprijs is nogal stevig en zoveel kan ik er niet aan uitgeven maar ik hoop dat ie bij de goede liefhebber/verzamelaar terechtkomt want dat is ie zeker waard m.v.g. regina
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 1261
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.39
Locatie: Schilde (Antwerpen-B)
Contacteer:

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door asterduc »

regina schreef:hai hier regina i.d.d. een zeer leuk damesfietsje in aparte kleurstelling maarja de vraagprijs is nogal stevig en zoveel kan ik er niet aan uitgeven maar ik hoop dat ie bij de goede liefhebber/verzamelaar terechtkomt want dat is ie zeker waard m.v.g. regina
en van 1959, het allerbeste jaar ooit!
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Gritzner
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jun 2012, 00.03

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door Gritzner »

Ik was net te laat, er werd een prachtige Hirondelle aangeboden met Retro-direct aandrijving en houten spatborden en een carbidlamp.
Ik ben benieuwd voor hoeveel deze is verkocht.
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door regina »

hai hier regina een gazelle sport e adv.nr.765298259 marktplaats iemand zocht toch ongeveer zoiets in elk geval op het eerste gezicht een nette fiets m.v.g. regina
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: Gespot op Marktplaats!

Bericht door regina »

o en bij nadere beschouwing klopt de versnelling niet mijns inziens heeft er een ander achterwiel ingezeten met achter ook een handrem grt regina
Plaats reactie