Ga je er nu veel op fietsen of maar zo af en toe?
Hij is prachtig geworden. Aan de zwarte cranks stoor ik me wel, maar verder is dit top!btn1965 schreef:Klaar, de Gazelle No1 uit 1952 is weer op de weg, ik heb er een originele PTT tas opgezet. Nu kan ik de fiets echt leren kennen, en natuurlijk genieten van de fiets.
Mooi project, veel geleerd, en op naar de volgende uitdaging (Gazelle Sport A uit 1966).
@ed - klopt de zwarte cranks worden vervangen zodra ik een vervangende heb gevonden. Omdat het mijn eerste fiets is, is mijn magazijn leeg. Het chrome was zo erg vergaan, dat dit de minst slechte oplossing voor nu. Dank voor je reactieasterduc schreef:Hij is prachtig geworden. Aan de zwarte cranks stoor ik me wel, maar verder is dit top!btn1965 schreef:Klaar, de Gazelle No1 uit 1952 is weer op de weg, ik heb er een originele PTT tas opgezet. Nu kan ik de fiets echt leren kennen, en natuurlijk genieten van de fiets.
Mooi project, veel geleerd, en op naar de volgende uitdaging (Gazelle Sport A uit 1966).
Die PTT tas staat er super bij.
Ben alvast benieuwd naar je Sport A.
Ja, zeker veel fietsen nu. Ken deze fiets nog helemaal niet. Geen idee hoe zo'n Thompson 45 trapt, of hoe een SA schakelt. Maar zit nog wel met het slot, ik ben bang dat hij gestolen wordt.... in de RandstadmaartenB schreef:nou daar heb je wel echt eer van je werk zeg!!![]()
Ga je er nu veel op fietsen of maar zo af en toe?