onderdelen voor Gazelle 1930

Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door Elibert van Dalen »

ik heb er een stel opknapfietsen gekocht die waren wel voor een prikkie. maar paar jaar terug een spatbord voor een gazelle met rost onderaan en zonder ingewanden van het achterlicht vroeg hij 35 euro. in mijn ogen is dat veel.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Michiel Röben
Berichten: 725
Lid geworden op: 7 jun 2012, 14.23

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door Michiel Röben »

Soms heb je geluk en soms kost het geld, het gemiddelde is altijd redelijk.

Groeten,
Michiel ;)
Gebruikersavatar
Ad transportfiets
Berichten: 100
Lid geworden op: 8 dec 2012, 21.34
Locatie: HOORN

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door Ad transportfiets »

Hallo Michel

Staar je er niet blind op de foto's want hij is mooier op de foto dan het in werkelijkheid is.
De jasbeschermer heb ik overgenomen van Wilbur en ben ik ook heel blij mee.
eerste foto is van de aanschaf.
Alleen opnieuw gebiest ,en wat oude onderdelen toegevoegd oa oude kettingkast.
Groet Ad
Bijlagen
klein foto.jpg
klein foto.jpg (383.56 KiB) 5337 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Ad transportfiets op 14 mar 2013, 17.58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ad transportfiets
Berichten: 100
Lid geworden op: 8 dec 2012, 21.34
Locatie: HOORN

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door Ad transportfiets »

foto
Bijlagen
kruisframe Ad 0007.jpg
kruisframe Ad 0007.jpg (284.63 KiB) 5337 keer bekeken
Gebruikersavatar
Ad transportfiets
Berichten: 100
Lid geworden op: 8 dec 2012, 21.34
Locatie: HOORN

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door Ad transportfiets »

laatste dan!
Bijlagen
kruisframe Ad 0004.jpg
kruisframe Ad 0004.jpg (300.73 KiB) 5335 keer bekeken
Michiel Röben
Berichten: 725
Lid geworden op: 7 jun 2012, 14.23

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door Michiel Röben »

Dat is een mooie originele fiets Ad, mijn complimenten. Apart die jasbeschermers met gazelle er op. Lopen ze ook door onder het spatbord met een soort binnenspatbord net als bij Fongers? Heb ik deze fiets in België gezien vorig weekend?

Groeten,
Michiel ;)
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door Elibert van Dalen »

nee dat is deze niet michiel. die had een 3 versnellingsnaaf en was uit 42. met pookshifter,

wel een mooie dit. de groene die ik heb staan is met dezelfde opzet helaas ook zonder versnellingen.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 187
Lid geworden op: 3 okt 2012, 22.27
Locatie: ugchelen

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door arjank »

nabrander over george: eens met michiel. gemiddeld genomen billijk, ook als je bedenkt dat hij ervan moet leven. en tuurlijk weet hij wat de gek beweegt, zullen we maar zeggen...
zijn prijzen stijgen overigens het laatste jaar wel sneller dan de landelijke index. maar dat zal binnenkort wel weer keren, ervan uitgaande dat de crisis ook zijn weerslag krijgt op onze vraag.

groet, arjan
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door Elibert van Dalen »

ik moet ook leven van mijn beroep. timmerman daar is het ook crisis. en behoorlijk ook!!! hij kan er wel van moeten leven maar dan denk ik dat hij wel zijn diversiteit moet uitbreiden en dus ook dagelijkse fietsen moet gaan doen. denk dat dat beter loopt namelijk. in de oldtimers is niet dergelijke handel. zeker niet voor de prijzen waar ze voor aangeboden worden bij hem. omdat niemand er de prijs van inziet. (wij als verzamelaar wel) maar een nederlander die een oude fiets wil rijden dus niet. hij heeft wel gelijk uiteraard hij moet er van leven. en ook zijn uren rekenen. maar ik denk dat je dan beter dagelijkse fietsen kunt oplappen en doorverkopen inplaats van oldtimers,, oldtimers voor de hobby doen is dan beter... of zie ik het helemaal verkeerd??

sorry voor de oftopic trouwens dit hoort niet in dit topic eigenlijk.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
HJvMontfort
Berichten: 769
Lid geworden op: 28 jun 2012, 07.02
Locatie: Bitgummole
Contacteer:

Re: onderdelen voor Gazelle 1930

Bericht door HJvMontfort »

Elibert van Dalen schreef:ik moet ook leven van mijn beroep. timmerman daar is het ook crisis. en behoorlijk ook!!! hij kan er wel van moeten leven maar dan denk ik dat hij wel zijn diversiteit moet uitbreiden en dus ook dagelijkse fietsen moet gaan doen. denk dat dat beter loopt namelijk. in de oldtimers is niet dergelijke handel. zeker niet voor de prijzen waar ze voor aangeboden worden bij hem. omdat niemand er de prijs van inziet. (wij als verzamelaar wel) maar een nederlander die een oude fiets wil rijden dus niet. hij heeft wel gelijk uiteraard hij moet er van leven. en ook zijn uren rekenen. maar ik denk dat je dan beter dagelijkse fietsen kunt oplappen en doorverkopen inplaats van oldtimers,, oldtimers voor de hobby doen is dan beter... of zie ik het helemaal verkeerd??

sorry voor de oftopic trouwens dit hoort niet in dit topic eigenlijk.
Daarom ben ik gewoon voor een baas gaan werken, hou genoeg geld over om met mijn hobby bezig te zijn, heb alle mogelijkheden om mij te laten opleiden en als ik gereedschap nodig heb kan ik het bestellen, doch ik probeer uberhaubt niks te verdienen op oude onderdelen, dat doe ik wel met ander spul!
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Plaats reactie