Het forum bestaat 1 jaar!

Voor alle off-topic zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 264
Lid geworden op: 8 apr 2012, 20.54
Locatie: Dronten
Contacteer:

Het forum bestaat 1 jaar!

Bericht door Sandra »

Beste allemaal,

Vandaag is het precies een jaar geleden dat de nieuwe website én het forum de lucht in gingen. En wat is er veel gebeurd in een jaar! Maar liefst 457 fietsenliefhebbers hebben zich inmiddels geregistreerd op het forum (en dat aantal groeit nog steeds) en er zijn al 6774 berichten geplaatst. Aantallen die alle verwachtingen te boven gaan.

Forumgebruikers: gefeliciteerd met deze eerste verjaardag!

Groet, Sandra
Gebruikersavatar
JocoFoto
Berichten: 338
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.48
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: Het forum bestaat 1 jaar!

Bericht door JocoFoto »

Wat? Is het alweer een jaar geleden?

Ik ben persoonlijk erg blij met het forum. Er is veel kennis gedeeld, volgens mij hebben een behoorlijk aantal onderdelen een hele goede bestemming gekregen en er is ondertussen flink wat informatie verzameld over de geschiedenis van de fiets. Van Fongers tot sportfiets (en de combinatie daarvan :D ), van hoge bi tot youngtimer.
www.joco.me voor meer (fietsen)foto's
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 1261
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.39
Locatie: Schilde (Antwerpen-B)
Contacteer:

Re: Het forum bestaat 1 jaar!

Bericht door asterduc »

Forumbeheerders en moderators, proficiat en bedankt.

Dat was een probleemloos jaar, geen meningsverschillen, geen pannes, geweldig is dat (hier moet nog een neerbuigende of applaudisserende smiley, hopelijk komt die er nog ;) )

En 1,5 nieuwe aansluitingen per dag :shock: dat is wat!

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel nederlanders en hoeveel anderlanders?
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Martin H.
Berichten: 88
Lid geworden op: 20 jun 2012, 22.01

Re: Het forum bestaat 1 jaar!

Bericht door Martin H. »

Hallo Allen,

versie 2.0 bedoel je dan dus, het is een mooi forum, maar zeikerd die ik ben mis de oude yahoo groep nog steeds.In ieder geval Sandra en de andere harde werkers voor het forum bedankt dat jullie het mogelijk maken.

Groeten, Martin ;)
Michiel Röben
Berichten: 725
Lid geworden op: 7 jun 2012, 14.23

Re: Het forum bestaat 1 jaar!

Bericht door Michiel Röben »

Gefeliciteerd met ons forum en wat een aantallen zeg... Nu ook zichtbaar voor de buitenwereld en dat is al een hele verbetering. Maar ik sluit me aan bij Martin dat de foto databank van het vorige forum zo heerlijk bladerbaar was. Net als een catalogus kon je er zo lekker door heen lezen. Voordeel van de nieuwe is het gedeelte achter de aangemelde leden dus de folders en advertenties. Echt mooi en handig als je iets wil weten over een bepaald merk in een bepaald jaar. Grote klasse. Het leeft ook meer en dat is ook winst, we zijn goed te vinden.

Ik blijf dus nog steeds groot voorstander van een fotorubriek ala het oude forum
Gewoon iedereen zijn foto's weer plaatsen en wij weer lekker bladeren door al dat moois.

Bedankt Sandra en echtgenoot, bedankt moderatoren, Maarten Bokslag, Sjoerd, en al die anderen die ons steeds weer van informatie voorzien.

Groeten,
Michiel ;)
1tm100
Berichten: 153
Lid geworden op: 9 jun 2013, 12.45

Re: Het forum bestaat 1 jaar!

Bericht door 1tm100 »

xxxx
Laatst gewijzigd door 1tm100 op 12 jul 2014, 10.24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JocoFoto
Berichten: 338
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.48
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: Het forum bestaat 1 jaar!

Bericht door JocoFoto »

Die is voor de ideeënbus! Want inderdaad is een fotogalerij handig, ook als vorm van navigatie.
www.joco.me voor meer (fietsen)foto's
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Het forum bestaat 1 jaar!

Bericht door maartenB »

Ik wil nog even delen in de feestvreugde: HOERA! :mrgreen:

En nog wel even inhoudelijk ingaan op de foto-vraag: het oude forum hebben we jarenlang foto's op gezet, die nog steeds zichtbaar zijn voor de vroegere gebruikers. Irritant was altijd dat de teksten bij de foto's amper te vinden waren en een hele zoektocht vereisten.

Nu zijn we een jaar bezig en zijn van een groot aantal fietsen en technische handelingen alweer schitterende fotoreportages te zien. Compleet met toelichting. Ik vind dat we dat met zijn allen mooi voor elkaar hebben.

Groetjes!!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Plaats reactie