New-timer

Gebruikersavatar
HJvMontfort
Berichten: 769
Lid geworden op: 28 jun 2012, 07.02
Locatie: Bitgummole
Contacteer:

Re: New-timer

Bericht door HJvMontfort »

Allereerst ben ik van mening dat fietsen van de jaren 80 en 90 vaak vreselijke troep zijn, maar er zitten toch uitzonderlijk mooie moedellen tussen van een prachtige kwaliteid die niet onder doet voor fietsen uit de jaren 60 en 70.
Mocht dit nuttig zijn dan beschik ik over een Epson V700 scanner waarmee ik tot op vreselijk hoge kwaliteid kan scannen, mocht dat handig zijn.
Mijns inziens is het huisvesten van een dergelijke site werk voor een grote speler, een bedrijf wat kwaliteid kan leveren en garanties kan geven door een groot server-netwerk.
Daarbij is een backup altijd van belang, al mijn foto's staan op 3 plaatsen opgeslagen.
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
1tm100
Berichten: 153
Lid geworden op: 9 jun 2013, 12.45

Re: New-timer

Bericht door 1tm100 »

;)
Laatst gewijzigd door 1tm100 op 24 jun 2014, 10.14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: New-timer

Bericht door maartenB »

Jullie weten toch dat op dit forum een dergelijke databank met folders aanwezig is? Vele honderden folders en catalogi, door verschillende mensen geduldig ingescand,: het staat er allemaal op. Wel is het uitsluitend toegankelijk voor leden van de Oude Fiets, omdat de eigenaars vaak niet willen dat die folders zomaar op internet worden geplaatst.
Overigens leggen we ook bij die documentatiebank het accent op de oudere fietsen: daar zijn we nou eenmaal een club van, en 30 of 40 jaar is voor een fiets echt niet oud.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 264
Lid geworden op: 8 apr 2012, 20.54
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: New-timer

Bericht door Sandra »

En om de niet-leden een idee te geven wat er in de databank is te vinden:

http://oudefiets.nl/index.php?option=co ... Itemid=590

Groet, Sandra
Plaats reactie