Tweed Run Rotterdam - 29 september

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3823
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Tweed Run Rotterdam - 29 september

Bericht door maartenB »

Dit bericht kreeg ik over de Tweed Run, een nostalgisch fietsfeest dat op 29 september wordt georganiseerd in Rottredam.
Ik denk dat ik wel een kijkje ga nemen!
Let op het sfeervolle filmpje.

Mocht je contact zoeken met de organisatie:
paulvanderblom@gmail.com

---------------------------


> Beste Maarten, de Tweed ride Rotterdam was een groot succes, zeker voor een kleine teaser. 29 september gaan we een grote organiseren.
> Erg leuk dat er zelfs iemand uit Drachten kwam met een mooie fiets met cardan as ( je weet vast wel wie ik bedoel, hij is in ieder geval lid van jullie club)

http://www.youtube.com/watch?v=glMWw6WN ... e=youtu.be


> wij hebben tijdens de dag ook activiteiten buiten de tweed ride om, o.a. marktkraampjes.Als jij nog mensen weet die fiets gerelateerde dingen willen verkopen.
> de prijs van een kraam is € 50,- of minder. ( hebben wij de huur er weer uit)
>
> hou je op de hoogte van onze activiteiten....of kijk gewoon even op de website of facebook.
>
> https://www.facebook.com/tweedriderotterdam
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Michiel Röben
Berichten: 725
Lid geworden op: 7 jun 2012, 14.23

Re: Tweed Run Rotterdam - 29 september

Bericht door Michiel Röben »

Leuk, gezellig clubje zo te zien. m'n tweed maar weer eens uit de mottenballen halen. Zag ik daar Gerrit aan een boterhammetje knabbelen? Eeen beetje aan het eind van het filmpje dacht ik. Heeft ie in Engeland meegereden aan de Tweed run (rum wou ik schrijven) Whatsonamansmind!
Hoe zit dat Gerrit? Of een dubbleganger?

groeten,
Michiel ;)
gerritkan
Berichten: 396
Lid geworden op: 10 apr 2012, 14.44
Locatie: Workum

Re: Tweed Run Rotterdam - 29 september

Bericht door gerritkan »

Michiel Röben schreef:Leuk, gezellig clubje zo te zien. m'n tweed maar weer eens uit de mottenballen halen. Zag ik daar Gerrit aan een boterhammetje knabbelen? Eeen beetje aan het eind van het filmpje dacht ik. Heeft ie in Engeland meegereden aan de Tweed run (rum wou ik schrijven) Whatsonamansmind!
Hoe zit dat Gerrit? Of een dubbleganger?

groeten,
Michiel ;)
Hallo Michiel .

Dat klopt ik ben de knabbelaar .
Dat Drachten moet dus Workum zijn .
Het was een leuke dag een aardige mix van diverse soorten fietsen en mensen .
Het mijn plan om ook aan deze rit weer deel te nemen .
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 685
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: Tweed Run Rotterdam - 29 september

Bericht door wimjansen »

Uit de tekst op de site begrijp ik dat de Tweed Run een beperkte deelname heeft: men schrijft in en verwerft dan een armband en het recht om naar de afterparty te gaan. Wil dat zeggen dat spontane deelnemers niet welkom zijn, zonder armband en afterparty? Ik vind het leuk om in kostuum met een Rotterdamsche fiets in Rotterdam te toeren maar voor mij hoeft de gehele entourage daar niet per-sé bij. Op zich vind ik het retourtje Rotjeknor wel genoeg.
Wim
DCR gaat nooit verloren....
Plaats reactie