GAZELLE SPORT LIGHT

Vragen, discussies en info over verlichting, bagagedragers, reclamevoorwerpen, fietsprullaria etc.
Plaats reactie
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

GAZELLE SPORT LIGHT

Bericht door regina »

hai allemaal hier regina ik zoek een achterspATBORD VOOR EEN GAZELLE SPORT LIGHT WIE KAN MIJ DAARAAN HELPEN IK ZOU GRAAG DE FIETS WEER IN ORGINELE STAAT TERUGBRENGEN ALVAST BEDANKT MVG REGINA
peterl

Re: GAZELLE SPORT LIGHT

Bericht door peterl »

Van welk jaar moet dit spatbord zijn? Op marktplaats staat een advertentie nr 705857579 van een Gazelle Sport Light uit 1970. De spatborden zijn inox weinmann 45 mm en deze komen op andere merken ook voor dus plaats een foto.

m.vr groet
Peterl
regina
Berichten: 121
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21.59

Re: GAZELLE SPORT LIGHT

Bericht door regina »

hai peter bedankt ik heb nog geen fotos ervan maar volgens mij is het zo,n beetje hetzelfde zelfde kleur de spatborden zijn ook die breedte maar heel erg dofgeslagen waardoor ik dacht,denk dat het misschien alu. is is er ook een uitvoering met alu spatborden dan hoor ik dat graag de foto,s komen t.z.t. ook wel m.v.g. regina
peterl

Re: GAZELLE SPORT LIGHT

Bericht door peterl »

Hoi Regina in de databank van het forum zit een folder van Weinmann met zijn spatborden. Kijk er eens in want er zijn ook alu exemplaren Locomotief heeft die o.a. toegepast.

vr. groet
Peterl
Plaats reactie