Historie van onze vereniging

Vragen en opmerkingen over de website en het forum.
Plaats reactie
Durabo88
Berichten: 2531
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Historie van onze vereniging

Bericht door Durabo88 »

Beste mensen,

Ik weet dat het om een wat recentere geschiedenis gaat, maar toch. Het verhaaltje onder de kop 'Vereniging' van deze website vind ik wat summier. Er zou op z'n minst een oprichtingsjaar bij mogen en wat we de afgelopen jaren met elkaar hebben bereikt (hoeft niet al te lang te zijn, maar moet wel tot de verbeelding spreken). Het lijkt me ook fijn als er een link naar de statuten wordt geplaatst (al dan niet openbaar).

Met vriendelijke groeten,

Y.
Sportief fietsend!
Gebruikersavatar
Lidnr13
Berichten: 398
Lid geworden op: 7 feb 2013, 20.13
Locatie: Bussum

Re: Historie van onze vereniging

Bericht door Lidnr13 »

Durab088 schreef: Het lijkt me ook fijn als er een link naar de statuten wordt geplaatst (al dan niet openbaar).
Vanwaar de belangstelling voor de statuten. :?: Wellicht in verband met ideeën m.b.t. Cito. :?:
Horen beide onderwerpen overigens niet meer thuis onder Clubhuis: Ideeënbus. :!:

Groeten van
Henk L.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Historie van onze vereniging

Bericht door maartenB »

Hoi Y.
Of we de statuten op internet zetten weet ik nog zo net niet hoor, zo boeiend zijn ze niet. Ik kan ze je mailen als je wilt, stuur me maar een PM.
Maar als ik wat meer tijd heb (erg druk nu) zal ik het door jou bedoelde stukje eens nalezen.
Groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Durabo88
Berichten: 2531
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Historie van onze vereniging

Bericht door Durabo88 »

Beste lidnr13 en Maarten,

Ik heb verder niet zo veel belang bij de statuten, maar ik zou ze best wel een keer willen lezen. Hoeveel pagina's groot zijn ze eigenlijk?
Het gaat mij er gewoon om dat we iets meer uiteen zetten wat we voor onze leden hebben bereikt. D.w.z. o.a. een steeds verder verbeterd clubblad (van vrij klein in 2001 tot zeer uitgebreid anno nu), een website sinds anno #### en verbeterd in ####. Misschien nog iets over je rechten en plichten als lid, d.w.z. bijv. stemrecht bij de ALV.

Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Plaats reactie