ONS STALEN ROS

Vragen, discussies en info over velocipède, hoge bi en safety.
Plaats reactie
Martin H.
Berichten: 88
Lid geworden op: 20 jun 2012, 22.01

ONS STALEN ROS

Bericht door Martin H. »

Beste mede forum leden,
vandaag kreeg ik het boek Ons Stalen Ros van Michiel Robben en Kaspar Hanenbergh per post binnen. Als eerste wil ik beide leden feliciteren met deze prachtige publicatie die gaat over de periode 1820-1920. Michiel en Kaspar, hebben een ware Tantalus klus geklaard, Het boek is zeer fraai vormgegeven maar wat vooral tot de verbeelding spreekt zijn al die prachtige foto's van machines en rijwielen in allerlei soorten en maten. Dit is voor mijn gevoel het eerste boek dat zo diepgravend stilstaat bij Nederland en wat hier allemaal heeft rondgelopen cq. gereden. Ik weet dat men zich wel eens af vroeg of het boek het daglicht wel zou zien, maar de onverstoorbare werkkracht van deze twee leden heeft ons een boek gebracht waarvoor het wachten dubbel en dwars waard is. Ik hoop dan ook dat jullie alleen net zo enthousiast zijn als ik ben over het boek en dat de verkoop een waar succes mag zijn. Het wachten is nu op de periode 1920- 1970.

Michiel en Kaspar, bedankt voor het mooie boek en als ik eerlijk ben is deze publicatie een gouden ventieldopje waard.

Verder hoop ik dat jullie mede forumleden net zo enthousiast zullen zijn als je het boek in handen hebt. Heb geen aandelen in het boek maar ben in tijden niet zo enthousiast geweest over een fiets publicatie.

Mooie dag en groeten,

Martin Hagen
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: ONS STALEN ROS

Bericht door maartenB »

Ik heb het boek vandaag ook ontvangen en kan wel zeggen dat het een MUST-HAVE is voor fietsenliefhebbers. Super!
En voor maar 27,50 echt goedkoop voor leden van De Oude Fiets.

Hier staat hoe je het bestelt:

viewtopic.php?f=24&t=3199
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Plaats reactie