nieuw lid

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: nieuw lid

Bericht door maartenB »

weet je dat je reageert op een bericht uit 2015 van een man die ooit op dit forum alleen dat ene bericht heeft geplaatst?

Ik ben bang dat hij niet zal reageren, wel heel jammer.
groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
mennodik
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2015, 17.36

Re: nieuw lid

Bericht door mennodik »

Dag Frank Stavinga, heel leuk om je bericht te zien. Ik reageer wel een beetje laat, maar ik kijk bijna nooit op dit forum. Ik zou het fijn vinden om een keer contact met je te hebben . Wibina was inderdaad een zus van mijn grootvader en ik wist ook via de stamboom over de verbinding van onze families. Mijn email adres is mennodik@gmail.com en ik woon in Meppel. Graag hoor ik van je, met een vriendelijke groet,
Menno Dik
Rob Haak
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2023, 16.33

Re: nieuw lid

Bericht door Rob Haak »

Beste Menno,

Mijn vader heeft in Haarlem voor jouw vader gewerkt. Dit was in de Schagchelstraat. Hij was boekhouder en is, toen het bedrijf werd overgenomen, verhuisd naar Veenendaal. Zijn er misschien nog foto's van de vestiging in de Schagchelstraat?

Met vriendelijke groet,

Rob Haak
fietshobbyist
Berichten: 634
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: nieuw lid

Bericht door fietshobbyist »

Het lijkt me handiger om met telefoonnummers of e-mailadressen te gaan werken, als we twee jaar, of nog langer, na elkaar berichten plaatsen ...
Plaats reactie