Humber 1899 en andere vroege fietsen te ruil/te koop

Vragen, discussies en info over velocipède, hoge bi en safety.
Plaats reactie
Michiel Röben
Berichten: 725
Lid geworden op: 7 jun 2012, 14.23

Humber 1899 en andere vroege fietsen te ruil/te koop

Bericht door Michiel Röben »

Na de beurs in Berlicum ben ik weer een beetje wakker geworden en na een leuke mailwisseling met een lid van de vereniging ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een paar zaken wil veranderen in de collectie. Ik ben op zoek naar een Safety racer van ongeveer 1900 redelijk hoog ongeveer 64 cm of daar omtrent.

Wat heb ik inde aanbieding? Een Automoto uit 1900/1905 compleet en helemaal origineel met de gele biezen en het balhoofd plaatje de groene 3bladige klaver.
NOS Mira Karbit voor en achterlicht en de originele houten spatborden. Mooi nikkel op cranks en pedalen, naven en diverse delen. Een een op een ruil heeft de voorkeur.

Een Humber 1899 gerestaureerd in de 70 er jaren uit een belangrijke collectie uit Haarlem overgenomen. Ruilen tegen een vroege Safety racer eventueel met een Fongers damesrijwiel 1915 Model Groningen met latere model spatborden en velgen. Dus nog wat restauratiewerk aan.

Graag alleen reageren als je iets in zo'n deal ziet. Ik ga niet alleen de Humber of de Fongers los verkopen het is een package deal.

Ik zie jullie weer in Vianen. Harry, ik neem de Lucifer 1920 dynamo mee voor je.

Groeten,
Michiel ;)
velootje
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 jan 2014, 19.27

Re: Humber 1899 en andere vroege fietsen te ruil/te koop

Bericht door velootje »

dag Michiel

kan je wat foto's doormailen van je aangeboden fietsen naar mijn mail adres aub

alvast bedankt :D

fietsen_kriskras@hotmail.com
Plaats reactie