Geklungel met velgbiezen

Handige tips voor knutselaar en restaurateur, ervaringen, restauratieverslagen etc.
Maarten Waarlé
Berichten: 2347
Lid geworden op: 5 jun 2012, 21.49

Re: Geklungel met velgbiezen

Bericht door Maarten Waarlé »

Hallo Yorick,

Ik verwacht dat de onderste balhoofd lagering van de BD die uit elkaar gaat een zelfde is als in jouw fiets.
Punt is of die nog wel fris is , dat zie ik komend weekeinde.

Zo`n crank lassen lijkt me geen probleem dus kom maar op...
Dit in tegenstelling tot het vinden van zo`n vroege crank met speciale as maat.Wel raar dat er een verchroomd is en een Vernikkeld.

Naanr het eind van het weekeinde moeten we maar eens kijken en mailen hoe ,wat en waneer er ies ondernomen kan worden.

Heb jij op jouw fiets ook overal een zelfde ingeslagen
nummer gevonden? Mijn ''teruggekomen''fiets heeft dat ;een groot nummer (4 cyfers) om tijdens de renovatie de spullen bij elkaar te houden. Staat er ook een opvolgende nummering in het renovatie boek zover jij weet?

Groeten,
Maarten
Durabo88
Berichten: 2530
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Geklungel met velgbiezen

Bericht door Durabo88 »

Beste Maarten,

Fijn dat het zo allemaal toch nog goed kan gaan komen.
Ja ik vond die combinatie ook raar, maarja het vertelt het verhaal wel weer op een leuke manier.

Bij mij staan er ook viercijferige nummers, ik heb alleen niet gekeken of ze ook nummergelijk zijn. Bij mijn DZ stond ook zo'n nummer op de zadelpen. Ik wilde op de CCG weer graag een haakse zadelpen zetten, maar dat past net niet. Is het gat opfrezen een optie? Mijn frame is trouwens wel verbazingwekkend licht. Hoe zit dat bij jou?

Groeten,

Yorick.
Sportief fietsend!
Plaats reactie