hallo forumleden....

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
fietsmans
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2012, 20.26

hallo forumleden....

Bericht door fietsmans »

....ik ben nieuw hier op het forum en zal me dus even voorstellen.
Mijn naam is Gijs Laros, woonachtig in Tilburg en ben ooit besmet met het oude fietsen virus.
Ooit kocht ik een oude fiets bij de lokale fietsen maker omdat ik graag een zwart "heren rijwiel" wilde. De fietsenmaker vertelde mij dat de fiets ongeveer 7 jaar oud was omdat hij bang was dat ik een hele oude zou laten staan. Het was een Juncker met een framemaat van 66cm uit de 50er jaren. Op deze fiets rijdt ik nu 10 jaar.
Op een dag vertelde iemand mij dat mijn fiets heel leuk was en wees mij op een aantal details waaraan je een oude fiets herkent tussen alle Hallfords fietsen. Vanaf die tijd keek ik anders naar mijn Juncker en andere oude fietsen.

Nu heb ik een aantal fietsen waaronder een Juncker van voor 1940.
Deze ga ik nu conserveren. En als ik vragen heb zal ik ze hier stellen. Ondertussen heb ik al veel gelezen.
De eerste stap is een bus Owatrol kopen!

Groeten Gijs
Durabo88
Berichten: 2539
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: hallo forumleden....

Bericht door Durabo88 »

Beste Gijs,

Welkom op het forum. Dat blik Owatrol zal zeker goed van pas komen. Succes en ik ben benieuwd naar de foto's en restauratieverhalen.

Groeten, Yorick.
Sportief fietsend!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 1261
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.39
Locatie: Schilde (Antwerpen-B)
Contacteer:

Re: hallo forumleden....

Bericht door asterduc »

Welkom Gijs en weeral iemand uit Tilburg.

Is Tilburg dan echt ZO groot of zitten er toevallig veel oude fietsen liefhebbers, ... of is daar iemand die het virus heel hard te pakken heeft en makkelijk anderen besmet :mrgreen:

Ed.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: hallo forumleden....

Bericht door Elibert van Dalen »

welkom. en juncker mooi. eigenlijk een gazelle haha,.

en ed inderdaad tilburg is best groot
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Plaats reactie