ik heb een oude omafiets gazelle tour populair.
uit het jaar 1992. het hoge stuur van de fiets
is beschadigd , zit veel krassen op en lelijke roest plekjes.
graag ook de orginele stuurpen bij met het gazelle logo er in.
heeft u nog , een mooie hoge stuur liggen en stuurpen met gazelle logo er in . in mooie goede staat.
het moet wel een hoge stuur zijn zonder versnellingen.
ik wil graag in het voorjaar en zomer weer met de omafiets fietsen.
als de zon weer schijnt en droog weer.
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
voorbeeld stuur .
ik ben hellemaal verliefd op mijn stoere omafiets.
oude omafiets gazelle tour populair stuur gezocht bj 1992
Re: oude omafiets gazelle tour populair stuur gezocht bj 199
Voor je informatie: een omafiets uit 1992 is niet oud, maar een nieuwe versie die alleen maar lijkt op de oorspronkelijke omafiets, jaren 50 en 60. Het gebruikte materiaal, waaronder stuur en andere "verchroomde" onderdelen zijn van inferieure kwaliteit. Frameconstructie verschilt ook fundamenteel. Zegt niets over jouw fietsplezier! Verchromen tussen aanhalingstekens, want is slechts chroom over ijzer. Dat houdt niet. Je kunt in iedere fietsenzaak een nieuw stuur kopen, dat evenwel ook na een paar jaar weer gaat roesten. Roestvaste sturen komen minstens uit de jaren zestig. Die werden eerst verkoperd, daarna vernikkeld en dan pas verschroomd.
He Sjefke,
Dat is wel een beetje negatieve reactie. Die dame zoekt gewoon een ander stuur voor haar gazelle, waar ze, zoals ze schrijft, helemaal verliefd op is.
Dan ga je dat toch niet afkraken? Ik vind dat aandoenlijk. Ook al is 1992 inderdaad helemaal niet oud.
Ik heb trouwens als dagelijkse fiets ook een gazelle uit 1992 en dat is een prima fiets hoor.
Dus wie helpt die mevrouw aan een stuur?
groet,
Maarten
Dat is wel een beetje negatieve reactie. Die dame zoekt gewoon een ander stuur voor haar gazelle, waar ze, zoals ze schrijft, helemaal verliefd op is.
Dan ga je dat toch niet afkraken? Ik vind dat aandoenlijk. Ook al is 1992 inderdaad helemaal niet oud.
Ik heb trouwens als dagelijkse fiets ook een gazelle uit 1992 en dat is een prima fiets hoor.
Dus wie helpt die mevrouw aan een stuur?
groet,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Goed lezen, vriend. Er wordt niets afgekraakt. Het zijn de feiten en meteen een kooptip.