Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Goudzeelt
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2012, 13.17

Even voorstellen

Bericht door Goudzeelt »

Vandaag heb ik mij geregistreerd op deze site om "meer forummogelijkheden" te hebben. Directe aanleiding was de recente aankoop door mij van de combinatie van een van volgens de verkoper door Germaan gemaakt - zeldzaam - fietsframe, met daarop gemonteerd een Berini M13 (ofwel een eitje). Al zoekend op internet om het bouwjaar van het frame te achterhalen ben ik in contact gekomen met Herbert Kuner, die mij desgevraagd per e-mail zijn mening heeft gegeven. Mijn vraag aan hem heeft hem tot het stellen van een forumvraag op deze website gebracht. Zie het onderwerp "namaak Locomotief-kruisframe". Gisteren is het mij gelukt bij de RDW een kenteken voor de combinatie te verkrijgen. Het komende najaar wil ik gebruiken om de fiets te restaureren. Gelet op de antwoorden op de forumvraag ben ik kennelijk in het bezit gekomen van een curieus frame. Hopelijk volgen er nog meer reacties die meer licht "op de zaak" zouden kunnen werpen.

Met vriendelijke groeten,

Ad Bouwen (Oosterhout N-B)
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Even voorstellen

Bericht door Elibert van Dalen »

welkom! je woont niet eens zo ver van mij vandaan
ik kom uit andel
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
HJvMontfort
Berichten: 769
Lid geworden op: 28 jun 2012, 07.02
Locatie: Bitgummole
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door HJvMontfort »

Wees welkom, wat leuk dat het gelukt is bij de RDW, daar moet ik binnenkort ook aankloppen met mijn solexje;)
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Plaats reactie