Nieuw oud lid

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
allardschaap
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 sep 2012, 19.01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Nieuw oud lid

Bericht door allardschaap »

Hoi,

Allard hier uut Grunn.

Ben al een tijd min of meer slapend lid op de Yahoo group.

Nu dus ook hier present.

Om met de deur in huis te vallen;

Ik heb net een en ander aan nieuwe foto's op de Yahoo group geplaatst, ik begreep dat de group blijft puur als naslag, is hier ook een plekje waar ik jullie foto's kan bekijken?

Onder de naam Allards Phillips en Allards Locomotief? Tandem wat foto's van twee fietsen waarvan ik niet goed weet of deze bekend zijn.

Dit model tandem heb ik op "de oude fiets wel gevonden, hij lijkt sprekend op de Locomotief, ik kan echter het nog vaag zichtbare logo niet plaatsen. Wie herkent er iets in.

De Phillips alleen als merk van trappers ect. wel eens tegengekomen maar nog nooit een fiets, hier wat gegevens:
Omafiets, framehoogte 54,5 tot zadelbout, 60 tot
bovenkant buis.
Framenummer is 59028
Balhoofdhoogte is 18,7 cm! erg laag dus
Dikte achtervork net zo dik als Simplex 22mm
De fiets heeft velgremmen.
Spadborden en achterwiel niet orgineel meer
Kent iemand de Phillips (met dubbel LL)?

En kijk ook ff bij Allards Phoenix, leuke fiets met breede voorspatbord, net van MP geplukt, hier nog niet gevonden, wie?

Groeten, veel plezier en vast bedankt,

Allard
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 264
Lid geworden op: 8 apr 2012, 20.54
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Nieuw oud lid

Bericht door Sandra »

Dag Allard,

welkom hier! Je kunt op dit nieuwe forum gewoon foto's in je bericht zetten. Dus als je foto's met anderen wilt delen, kies dan een geschikte forumrubriek. Je typt een berichtje en je zet je foto's gewoon tussen/bij de tekst.
Het is niet handig om de Yahoo-groep nog te gebruiken voor nieuwe foto's. We laten 'm voorlopig nog wel even open, maar alleen als naslagwerk. Dus alle nieuwe dingen graag hier!

Groet, Sandra
Plaats reactie