Berichten en databank

Vragen en opmerkingen over de website en het forum.
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Berichten en databank

Bericht door de rode »

ciao1968 schreef:Nou, persoonlijk ik ga geen 26 euro betalen om alleen wat berichten te kunnen versturen :lol: :lol: (wat ik eventueel nog zou kunnen omzeilen).

Ik begrijp je gedeeltelijk wel hoor, daar niet van. Ik denk alleen dat het ook anders kan.


.
ieder z,n eigen keuze maar de club zal echt het beleid in deze niet gaan wijzigen omdat er een persoon geen lidmaatschapsgeld wil betalen
ciao1968
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jul 2015, 01.31

Re: Berichten en databank

Bericht door ciao1968 »

Dat vind ik wel een beetje kort door de bocht, je betrekt het nu alleen op mij. Bovendien, zonder discussie's verandert er nooit iets. Niet dat dat nou altijd perse moet, maar vastroesten in een beleid (om het bij oldtimer fiets termen te houden) is ook niet altijd even goed.

Mij trek je niet over de streep, dat is duidelijk :lol: ;) .

Ik denk dat je meer mensen kan enthousiasmeren door een meer open beleid.


.
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Berichten en databank

Bericht door de rode »

dit is de laatste reactie die ik hier op geef [maar als jij het laatste woord wilt hebben ; ga gerust je gang ]

jij was degene die de bal opgooide over dit onderwerp toch ? wie de bal kaatst moet em terugverwachten .
ciao1968
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jul 2015, 01.31

Re: Berichten en databank

Bericht door ciao1968 »

Het laatste woord is het mij helemaal niet om te doen, Ik geef alleen mijn feedback en visie, en daar mag jij het uiteraard niet mee eens zijn.
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 677
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: Berichten en databank

Bericht door wimjansen »

Nou ben ik echt niet zo'n vastgeroest type, dacht ik, maar als je je verbindt aan een organisatie, vind ik, heeft dat consequenties. Evengoed geldt dit, wanneer je je niet aan die club verbindt. Nèt zo goede vrienden, maar een pb is voor een Forumbezoeker van buiten de vereniging toch niet per sé nodig? Post een stelling of een antwoord en iedereen kan het lezen. En iedereen (ja, zo democratisch is die Oude Fiets!) kan dan reageren. En daar wordt goed gebruik van gemaakt.
Eerlijk gezegd snap ik niet waar iemand zich zo druk over maakt.
Om een oude uitdrukking te gebruiken: Ga nou fietsen...!
Want daar gaat het toch om :D
DCR gaat nooit verloren....
Durabo88
Berichten: 2489
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Berichten en databank

Bericht door Durabo88 »

Ik wil nog even toevoegen dat een deel van de scans van de folders door leden ter beschikking gesteld op voorwaarde dat het binnen de vereniging blijft.

Wat betreft de persoonlijke berichten kan ik wel eens een balletje opgooien of we dit nog willen afsluiten voor niet-leden.
Sportief fietsend!
ciao1968
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jul 2015, 01.31

Re: Berichten en databank

Bericht door ciao1968 »

Hallo Wim,

Vat het s.v.p. niet persoonlijk op, zo bedoel ik het ook weer niet. Voor wat betreft de databank kan ik het beleid nog wel enigszins voorstellen.

@Durabo88, bedankt voor jouw toevoeging, top ;) !

Vr gr,

Rody


.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Berichten en databank

Bericht door maartenB »

Ha Rody,
Ik ben voorzitter van de club en wil ook nog wel wat zeggen. Om te beginnen vind ik het heel goed dat je zo je mening geeft. We hebben het met name over het vrijlaten van pb's meerdere malen gehad. Misschien moeten we dat nog eens doen.
Het forum is erg open en toegankelijk, maar wij als club financieren het en onderhouden het.
Het feit dat niet-leden geen pb's kunnen sturen is een soort wekkertje: om mensen erop te wijzen dat ze geen lid zijn van onze club maar wel gebruik maken van onze faciliteiten. Dat dat met e-mails te omzeilen is is alleen maar prima.
Over de documentatiebank heeft yorick al uitgelegd: die blijft gesloten en is voor het functioneren van het forum ook niet van belang.

We merken dat als mensen echt belangstelling voor oude fietsen krijgen, bijvoorbeeld als ze hier een half jaartje deelnemen aan het forum, ze vanzelf lid worden. Gewoon, vrijwillig.
Of het al dan niet versturen van pb's daaraan bijdraagt, daar wil ik het met het bestuur nog best eens over hebben.

Nogmaals dank voor je mening, ik ben ook van tig clubs lid en je hoeft ook echt niet overal lid van te zijn. Op een gegeven moment worden het er teveel.
groet!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
ciao1968
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jul 2015, 01.31

Re: Berichten en databank

Bericht door ciao1968 »

Bedankt voor jouw toevoeging Maarten, happy cycling ;-) !
Plaats reactie