Heeft er iemand een tip om een Koets B achterlichtje waarvan het lensje muurvast zit geschroefd open te krijgen.
Dank bij voorbaat.
Koets B revisie
Re: Koets B revisie
even wat WD40 er tussen is een soort reinegingsmiddel middel kost maar 2 euro bij de action
hoi ik ben abram ik heet appie omdat ik het wel grappig vond
Het aluminium zal geoxideerd zijn wat wil zeggen dat het poeder wat nu tussen de twee delen zit zorgt voor grote stroefheid.
Met enig beleid, nou ja, véél beleid zou je dat kunnen breken door er kracht op uit te oefenen. De beste manier om dat te doen is een touw of kabel met daaronder een stukje hout of iets wat het huis van het achterlicht niet beschadigd rond het huis te leggen. Als je het kabeltje dan op spanning brengt door het aan te trekken wordt er op één plek net iets meer spanning uitgeoefend waardoor de oxide loskomt.
Als je die plek steeds verschuift totdat je rond bent dan is de oxide verpoederd en zou het los moeten komen.
Het vraagt wel wat geduld en heel veel voorzichtigheid.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Met enig beleid, nou ja, véél beleid zou je dat kunnen breken door er kracht op uit te oefenen. De beste manier om dat te doen is een touw of kabel met daaronder een stukje hout of iets wat het huis van het achterlicht niet beschadigd rond het huis te leggen. Als je het kabeltje dan op spanning brengt door het aan te trekken wordt er op één plek net iets meer spanning uitgeoefend waardoor de oxide loskomt.
Als je die plek steeds verschuift totdat je rond bent dan is de oxide verpoederd en zou het los moeten komen.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Fotomaan schreef:Het aluminium zal geoxideerd zijn wat wil zeggen dat het poeder wat nu tussen de twee delen zit zorgt voor grote stroefheid.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
als je dan ook wat WD40 ertussen doet gaat het nog wat makkelijker
nog een tip als je morgen gaat proberen vandaag al wat op spuiten dan treket het wat in
hoi ik ben abram ik heet appie omdat ik het wel grappig vond