Aantal km met een transportfietsketting blad/wiel

Vragen, discussies en info over transportfietsen.
Gebruikersavatar
Balhoofd
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 sep 2021, 19.55

Re: Aantal km met een transportfietsketting blad/wiel

Bericht door Balhoofd »

Beste transportfietsers, ik ben achter Esjot aangegaan en na verschillende mailtjes beland bij groothandel Aalten in Twello. Ze zeggen de 1/2 x 3/16 niet direct in het assortiment te hebben, maar wel te kunnen bestellen bij Esjot. Er is hoop!!
Helaas leveren zij niet aan particulieren. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Groeten, Arjan
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1569
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Aantal km met een transportfietsketting blad/wiel

Bericht door Fotomaan »

Balhoofd schreef: 22 dec 2021, 15.34 Helaas leveren zij niet aan particulieren. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Groeten, Arjan
Zou een stichting of een vereniging wél iets van ze geleverd krijgen?
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Gebruikersavatar
Balhoofd
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 sep 2021, 19.55

Re: Aantal km met een transportfietsketting blad/wiel

Bericht door Balhoofd »

Ze doen alleen b2b. Ik heb het opgezocht en dat betekent business to business. Alleen met bedrijven dus. Er zal vast wel een bedrijf te vinden zijn die hier wat marktonderzoek wil doen en voor weinig die tandwielen wil inslaan…

Groeten, Arjan
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1569
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Aantal km met een transportfietsketting blad/wiel

Bericht door Fotomaan »

Balhoofd schreef: 22 dec 2021, 19.00 Ze doen alleen b2b. Ik heb het opgezocht en dat betekent business to business. Alleen met bedrijven dus. Er zal vast wel een bedrijf te vinden zijn die hier wat marktonderzoek wil doen en voor weinig die tandwielen wil inslaan…

Groeten, Arjan
Een groothandel?
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Gebruikersavatar
tdebruin
Berichten: 177
Lid geworden op: 5 jul 2012, 22.47
Locatie: amsterdam

Re: Aantal km met een transportfietsketting blad/wiel

Bericht door tdebruin »

Hallo,
Balhoofd schreef: 22 dec 2021, 15.34 Beste transportfietsers, ik ben achter Esjot aangegaan en na verschillende mailtjes beland bij groothandel Aalten in Twello. Ze zeggen de 1/2 x 3/16 niet direct in het assortiment te hebben, maar wel te kunnen bestellen bij Esjot. Er is hoop!!
Helaas leveren zij niet aan particulieren. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Groeten, Arjan
Zoek je een 1/2 x 3/16 ketting of een opschroeftandwiel?
Gebruikersavatar
Balhoofd
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 sep 2021, 19.55

Re: Aantal km met een transportfietsketting blad/wiel

Bericht door Balhoofd »

Excuses dhr. De Bruin, het draait hier om een tandwiel.
Fotomaan, Aalten is de groothandel en ze leveren niet aan particulieren. Ik denk we geholpen zijn met een bedrijf die bij hun wil inkopen. Misschien denk ik te simpel: zullen ze wel aan een fietsenmaker willen leveren. Als het maar om een behoorlijk aantal is, neem ik aan. Vraag is bij hoeveel ze willen leveren. Bij 100 stuks al, of pas bij 500 stuks?

Groeten, Arjan
Bandenplakker
Berichten: 503
Lid geworden op: 9 nov 2013, 16.12

Re: Aantal km met een transportfietsketting blad/wiel

Bericht door Bandenplakker »

Dag Andre,

Ik heb een geregistreerd fietsenmakersbedrijf en ik kAn ze benaderen. Misschien zijn er nog andere -minder omslachtige- oplossingen mogelijk.

Dirk
Plaats reactie