De Grootte Transportfiets Toer zaterdag 19 mei 2018

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1574
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

De Grootte Transportfiets Toer zaterdag 19 mei 2018

Bericht door Fotomaan »

Ik heb weer een Grootte Transportfiets Toer bedacht. Deze keer gaat het vanuit station Den Bosch Oost omdat daar een prettig parkeerplaats is.
De ingang van de parkeerplaats is aan de Zandzuigerstraat en een beetje verstopt dus ik zou even op Maps kijken om het te verkennen.
Vanaf de parkeerplaats gaan we via Orthen en Engelen naar de dijk langs de Maas richting de Vesting van Heusden. Er zijn daar veel leuke plekken waar we kunnen pauzeren om foto's te maken. In de Vesting kunnen we ook op het terras zitten of de Vesting bekijken. Het is daar leuk foto's maken.
Als we daar klaar zijn gaan we verder langs de Maas tot we linksaf de Zeedijk op kunnen. Die voert ons helemaal langs Drunen naar de Drunense Duinen. Ook daar zijn weer een paar prachtige fotomomentjes te creëren.
Als we daar genoeg van hebben fietsen we langs het Drongelens Kanaal weer terug naar Den Bosch Oost.
Het concept is onveranderd wat wil zeggen dat iedereen weer wat te eten mee mag nemen wat hij of zij erg lekker vindt. En dan een beetje te veel zodat iedereen mee kan snoepen. Dan hebben we weer een diverse lunch om van te genieten.

Ik stel voor dat we gaan fietsen op zaterdag 19 mei 2018. Weer om 10:30u verzamelen en om 11:00u vertrekken.
Het is beslist niet verplicht om op een transportfiets mee te doen. Iedere fietser is welkom dus komt allen!!
Bijlagen
DOF.jpg
DOF.jpg (278.71 KiB) 4213 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Fotomaan op 10 mar 2018, 14.18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Durabo88
Berichten: 2532
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: De Grootte Transportfiets Toer zaterdag 19 mei 2018

Bericht door Durabo88 »

Leuk initiatief! Helaas kan ik nog niks beloven, zit misschien in Zweden dan.
Sportief fietsend!
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 684
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: De Grootte Transportfiets Toer zaterdag 19 mei 2018

Bericht door wimjansen »

Ha die Charles,
Als ik kan dan kom ik, het ziet er weer een leuk uit!
Wim
DCR gaat nooit verloren....
Gebruikersavatar
Jeroen Zuiderwijk
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 okt 2014, 12.59
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: De Grootte Transportfiets Toer zaterdag 19 mei 2018

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

Morgen is het weer zover: de Grootte Transportfietstoer gaat van start om 11:00 vanaf 's-Hertogenbosch Oost (<-opletten, niet centraal dus). Om 10:30 verzamelen. Inschrijven, of bezit oude transportfiets niet nodig. Je mag ook meefietsen op een andere fiets, als je oude transportfietsen en/of bakfietsen maar leuk vindt :) http://www.transportfiets.net/2018/03/0 ... toer-2018/
Plaats reactie