Endor Pixie hulp motor

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
berini
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2020, 20.54

Endor Pixie hulp motor

Bericht door berini »

Beste mensen,

Mijn naam is John, ik heb eigenlijk geen materiaal dat past in deze vereniging, alleen een grote dosis interesse en bewondering voor de creaties die over tijd tot stand zijn gekomen, zij het mischien letterlijk met vallen en opstaan.
In de eerste plaats vriendelijk dank voor toelating tot dit forum, de gebruiker naam reflecteerd de hoop die ik nog altijd heb om in Noord America ergens nog eens een eitje van Berini te vinden.
Ik ben in het bezit van een Endor Pixie van 1947 , dus het is enigzins in het verzamel gebied.
m-gineering
Berichten: 1449
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: Endor Pixie hulp motor

Bericht door m-gineering »

berini schreef: 29 mei 2020, 00.59 , de gebruiker naam reflecteerd de hoop die ik nog altijd heb om in Noord America ergens nog eens een eitje van Berini te vinden.
Als je alleen een eitje zoekt zonder fiets (en verhaal) er aan vast heb je meer kans om er een in NL te vinden, samen met een verzenddoos. ;)
/Marten
fietshobbyist
Berichten: 643
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: Endor Pixie hulp motor

Bericht door fietshobbyist »

Het was maar een 'Spot van de maand' - de fiets stond niet te koop, het is trouwens al een zeer oude foto - hebben we het over zoiets?
Herenfiets met hulpmotor.JPG
berini
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2020, 20.54

Re: Endor Pixie hulp motor

Bericht door berini »

m-gineering schreef: 29 mei 2020, 07.27
berini schreef: 29 mei 2020, 00.59 , de gebruiker naam reflecteerd de hoop die ik nog altijd heb om in Noord America ergens nog eens een eitje van Berini te vinden.
Als je alleen een eitje zoekt zonder fiets (en verhaal) er aan vast heb je meer kans om er een in NL te vinden, samen met een verzenddoos. ;)
Hallo,
Ben het volslagen met je eens, toch heb ik twee maal gemist.
Een was het gewone eitje, de ander was een eitje als buitenboord motor, hoop doet leven!
John.
Plaats reactie