Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door maartenB »

Word nu lid van De Oude Fiets, de vereniging van liefhebbers van oude en historische fietsen. Wie zich vóór 1 december aanmeldt krijgt het 4e clubblad van 2020 gratis in de bus EN is daarna heel 2021 lid. Voor maar 26 euro!

Wat krijg je daarvoor?
- Ieder kwartaal een mooi tijdschrift
- (Bijna) jaarlijks gratis special/thema-uitgave
- Korting op oude uitgaven
- Toegang tot online documentatiebank op dit forum, met zo'n 500 gescande folders en boeken over Nederlandse fietsmerken.
- Toegang tot de online documentatiebank van de Engelse oude-fietsenclub (V-CC), met duizenden folders van Engelse fietsmerken.
- Regelmatig gezamenlijke fietstochten.
- Informatie over de beurzen in Nederland waar oude fietsonderdelen te koop zijn.
- Complete toegang tot ons Nederlandse internetforum met alle mogelijkheden. Dus ook persoonlijke berichten sturen!
- Ontmoeten van andere belangstellenden en kenners: samen helpen we elkaar!

Stuur een mailtje (info@oudefiets.nl) met je naam en adres en meld je meteen aan. Dan ontvang je als kennismakingsgeschenk direct al het informatieve boekje 'Hoe oud is deze fiets" in de bus. Daarmee kun je voor de bekende fietsmerken zien uit welk jaar jouw fiets komt.
Bijlagen
$_86.jpg
$_86 (9).jpg
$_86 (8).jpg
$_86 (7).jpg
$_86 (6).jpg
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door maartenB »

via Facebook elke dag nieuwe leden. Via het forum niet. Iedereen is al lid?
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door Elibert van Dalen »

facebook heeft wat meer bereik denk ik! al jaren zijn online forums aan het overlijden helaas. (ik volgde ook redelijk wat auto en bromfiets fora.s maar 9 vd 10 zijn aan hun eind gekomen door te weinig input en posts. geen mensen meer om ze bij te houden enz.. zonde maar social media is aan de winnende hand ben ik bang ;) ) geeft verder weinig als je er maar leden erbij krijgt..
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 677
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door wimjansen »

Ik ben wel blij met het forum, hoor, want ik ben nou juist niet zo'n social media-fan. Maar zo heeft iedereen zijn route, als het maar op twee wielen is :D
Wim
Bijlagen
Sneeuw.jpg
DCR gaat nooit verloren....
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door Elibert van Dalen »

voor mij hoeft het allemaal ook niet perse. maar je ontkomt er vrijwel niet meer aan. ik denk ook kwa bereikbaarheid om jongeren enthousiast te krijgen bijvoorbeeld. is facebook en insta de place to be :lol:
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door maartenB »

Wat mij betreft hebben ze allemaal hun eigen rol. FB is wat vluchtiger, maar inderdaad laagdrempeliger voor wat jonger volk.

Ons forum blijft, ook als de website dit voorjaar wordt vernieuwd! En de ledenactie loopt nu lekker. Nog 6 dagen te gaan!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
Jeroen Zuiderwijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 24 okt 2014, 12.59
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

Elibert van Dalen schreef: 22 nov 2020, 21.50 voor mij hoeft het allemaal ook niet perse. maar je ontkomt er vrijwel niet meer aan. ik denk ook kwa bereikbaarheid om jongeren enthousiast te krijgen bijvoorbeeld. is facebook en insta de place to be :lol:
Tja, maar aan de andere kant zijn er ook steeds meer mensen die zich terug trekken uit facebook of lopen met de wens om facebook in ieder geval te minderen. Ik zie het nog wel gebeuren dat facebook weer gaat verdwijnen in niet al te lange tijd als er iets anders komt wat alle opstapelende nadelen van facebook oplost. Een forum heb je tenminste zelf meer in de hand, is veel beter te modereren en het werkt ook veel beter als archief waarin je informatie kunt vinden uit oude posts. Maar je moet er wel specifiek naartoe om het te volgen. En dat is voor de minder vaste volgers meestal toch een drempel. Ik zou zelf toch veel liever terug willen naar forums in plaats van facebook groepen. Facebook heeft zo zijn voordelen, maar de nadelen beginnen bij mij in ieder geval steeds meer te knagen.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door maartenB »

Je hebt gelijk. Daarom gaan we ook gewoon lekker door met dit forum!
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
fietshobbyist
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door fietshobbyist »

Faceboef, dat is toch iets van iemand die een boete van 5 miljard heeft gekregen ...
m-gineering
Berichten: 1432
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door m-gineering »

Werner schreef: 28 nov 2020, 10.00 Faceboef, dat is toch iets van iemand die een boete van 5 miljard heeft gekregen ...
FB is toch het nieuwe roken? Met het oude roken had ik ook al niks ;)
/Marten
Plaats reactie