Simplex sticker

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zonneveld
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 dec 2020, 10.16
Locatie: Amstelveen

Simplex sticker

Bericht door Zonneveld »

Hallo - ik heb een simplex, tenminste er zit een embleem op hde balhoofd buis - een frame nummer heb ik niet kunnen ontdekken - de stickers op frame buizen zijn jammer genoeg overgeschilderd - heeft er iemand stickers van Simplex te koop ? Of weet waar ik die kan krijgen ? Gr Lourens Z
41AE20CA-A0DB-4B4B-8F20-E6A218DDA28F.jpeg
BD21A2E2-8CCE-484F-A067-1DAC21F73A74.jpeg
Cyclissimo
Berichten: 577
Lid geworden op: 9 jan 2013, 13.10

Re: Simplex sticker

Bericht door Cyclissimo »

Dit is een Simplex uit de Gazelle tijd.. Ergens begin jaren 70, waarschijnlijk. Wellicht staat er een framenummer op het metalen plaatje waar de bagagedrager op zit gemonteeerd.
Hier kun je wel het e.e.a. vinden aan stickers https://pelders.nl/?s=simplex&post_type=product
Gebruikersavatar
Zonneveld
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 dec 2020, 10.16
Locatie: Amstelveen

Re: Simplex sticker

Bericht door Zonneveld »

Cyclissimo - bedankt voor je response 👍
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Simplex sticker

Bericht door Elibert van Dalen »

pelders transfers misschien in drunen????
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
marco verbaant
Berichten: 635
Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49

Re: Simplex sticker

Bericht door marco verbaant »

De stickers van Pelders zijn van prima kwaliteit. Goede service ook. Ik heb de stickers van mijn Locomotief daar ook besteld onlangs.
Afbeelding
Gebruikersavatar
marco verbaant
Berichten: 635
Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49

Re: Simplex sticker

Bericht door marco verbaant »

marco verbaant schreef: 18 mar 2021, 12.39 De stickers van Pelders zijn van prima kwaliteit. Goede service ook. Ik heb de stickers van mijn Locomotief daar ook besteld onlangs.
Correctie... niet meer MIJN Locomotief. De tekst op het kaderplaatje is achterhaald. Verkocht dus... :D
Plaats reactie