Informatie over Stokvis-Bianchi herenfiets

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
fietshobbyist
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: Informatie over Stokvis-Bianchi herenfiets

Bericht door fietshobbyist »

roelb44 schreef: 20 mar 2021, 19.59 '... maar ik heb geen goede ruimte om hem te bewaren ...'
'... Hebben jullie nog tips waar deze fiets het best aangeboden kan worden? Of kennen jullie misschien iemand die mogelijk geïnteresseerd is? ...'
Wat een deftige fiets - en zo goed bewaard gebleven! Het meest fascinerend is voor mij die sleutelhanger; schijnbaar van een oud Koreastrijder geweest. Ik wist niet te veel van die oorlog maar vox-voks punt nl leert u er meer over. Er is zelfs een museum, in Schaarsbergen.

Geen goede ruimte? Echt niet? Het ligt er natuurlijk aan in welke soort huis u woont maar fietsen kunnen, als het moet, op heel wat plekken in een huis staan: in de gang, op de overloop en zelfs op zolder, tegen de kant - mits het trapgat groot genoeg is. Of gewoon in de woonkamer :?:
roelb44
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2021, 20.57

Re: Informatie over Stokvis-Bianchi herenfiets

Bericht door roelb44 »

Werner schreef: 21 mar 2021, 09.57 Het meest fascinerend is voor mij die sleutelhanger; schijnbaar van een oud Koreastrijder geweest. Ik wist niet te veel van die oorlog maar vox-voks punt nl leert u er meer over. Er is zelfs een museum, in Schaarsbergen.
Dat vind ik ook zeer interessant. Ik heb al meerdere keren contact gezocht per email, helaas geen reactie. Misschien toch nog maar eens telefonisch proberen.
roelb44
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2021, 20.57

Re: Informatie over Stokvis-Bianchi herenfiets

Bericht door roelb44 »

Werner schreef: 21 mar 2021, 09.57 Geen goede ruimte? Echt niet? Het ligt er natuurlijk aan in welke soort huis u woont maar fietsen kunnen, als het moet, op heel wat plekken in een huis staan: in de gang, op de overloop en zelfs op zolder, tegen de kant - mits het trapgat groot genoeg is. Of gewoon in de woonkamer :?:
Op dit moment hangt hij in een schuur die 1m breed is aan het plafond. In huis is voor geen optie. Wel leuk meegedacht.
Heb je zelf geen ruimte over voor deze fiets? 😁
fietshobbyist
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: Informatie over Stokvis-Bianchi herenfiets

Bericht door fietshobbyist »

roelb44 schreef: 21 mar 2021, 10.51 Heb je zelf geen ruimte
Ze staan hier soms al eens buiten ...
Plaats reactie