website voor Ons Stalen Ros is in de lucht

Kom je wat moois tegen? Deel het!
Plaats reactie
Michiel Röben
Berichten: 725
Lid geworden op: 7 jun 2012, 14.23

website voor Ons Stalen Ros is in de lucht

Bericht door Michiel Röben »

Beste forumleden,
Het boek vordert dus we moeten onze verkoop aspiraties wereldkundig maken. http://www.onsstalenros.nl

Bij voorinschrijving een substantiële korting op het boek. Als het boek door de uitgever gedistribueerd gaat worden naar de boekhandels zal het beduidend duurder zijn. Alle gegevens staan op de website. Emails komen automatisch binnen bij mij en Kaspar en worden verwerkt. Kaspar en ik zullen desgewenst de boeken voorzien van een handgeschreven opdracht en signeren.

We geven graag de gelegenheid om het boek online te bestellen. Dit is voor ons een manier om ook zelf de boer op te gaan met een stapel boeken onder de arm.

In de komende maanden zullen er verschillende pagina's op de site geplaatst worden om een beeld te geven van de inhoud. Een ding beloven we en maken het ook waar. Het wordt een heel mooi boek voor jong en oud voor een bijzonder lage prijs!

Met vriendelijke fietsgroet,

Michiel Röben ;)
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: website voor Ons Stalen Ros is in de lucht

Bericht door maartenB »

Hoi Michiel,
Goed initiatief! Ik zal zeker intekenen.
Maar zou je je bericht niet liever in de rubriek 'koffieklets' zetten (of een andere openbare rubriek?) Want deze rubriek is enkel te zien door de leden van de vereniging, en dan ook alleen als ze hebben ingelogd... Je mist daarmee alle niet-leden op dit forum.

groetjes en allen fijne Kerstdagen!!!!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 1261
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.39
Locatie: Schilde (Antwerpen-B)
Contacteer:

Re: website voor Ons Stalen Ros is in de lucht

Bericht door asterduc »

ik sluit mij bij Maarten aan, een geweldig initiatief.

graag had ik wel een gesigneerd exemplaar natuurlijk :D

Op de 'over ons' pagina noem je een quickstep. Als het die kleine Gazele plooifiets betreft, dan moet dat 'kwikstep' zijn. (sorry, maar ben daar nogal gevoelig voor)

Groeten,
Ed
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Michiel Röben
Berichten: 725
Lid geworden op: 7 jun 2012, 14.23

Re: website voor Ons Stalen Ros is in de lucht

Bericht door Michiel Röben »

Hallo Maarten, dank je wel voor de tip. Ik heb 'm inmiddels op de koffieklets gezet. En natuurlijk krijgt iedereen die het boek bij ons besteld een persoonlijke hanenpoot met boodschap of opdracht van mij en Kaspar. (ook Ed...) Sorry maar ben geen Gazelle expert zoal jij. Moet ik het nog veranderen?

fijne kerstdagen en tot snel allemaal

Michiel ;)
Plaats reactie