vulkaan rijwielen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Vulkaan
Berichten: 4
Lid geworden op: 4 aug 2021, 22.38

vulkaan rijwielen

Bericht door Vulkaan »

ik ben Piet Verstegen woonachtig in Venray zelf heb ik 2 vulkaan fietsen waarvan 1 een transportfiets is deze zijn in Venray gemaakt.
De fam Fonck is hier woonachtig geweest in de hofstraat ik heb uitgebreid onderzoek gedaan naar de Vulkaan rijwielen en motoren ,
de bedoeling bestaat dat er een boekwerk komt over de geschiedenis van de Vulkaan industrie uit Venray .
Graag zou ik van jullie die in het bezit is van een Vulkaan rijwiel of iets van een balhoofdplaatje of een ander onderdeel wat van Vulkaan is ,
graag een reactie horen dan kan ik het weer in mijn register opnemen om het verhaal compleet te krijgen.
Zelf heb ik nog goede contacten met een meneer die nog een Vulkaan motorfiets in zijn bezit heeft dit is waarschijnlijk nog het enige exemplaar ,
dat in Europa bekend is .
Gebruikersavatar
Jeroen Zuiderwijk
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 okt 2014, 12.59
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: vulkaan rijwielen

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

Beste Piet, heb je foto's van de transportfiets (incl. balhoofdplaatje)? Ik heb het merk nog niet in de merkenlijst van transportfietsen, dus zou die graag toevoegen.
Vulkaan
Berichten: 4
Lid geworden op: 4 aug 2021, 22.38

Re: vulkaan rijwielen

Bericht door Vulkaan »

Beste Jeroen ik heb zeker foto's van de Vulkaan transport fiets ik zal ze naar jou toesturen groet Piet
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 684
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: vulkaan rijwielen

Bericht door wimjansen »

Misschien zijn die foto's ook wel leuk voor op het forum....
DCR gaat nooit verloren....
Plaats reactie